خیران اصفهانی پروژه‌های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند


خیران اصفهانی پروژه‌های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند

مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش  گفت: اصفهان در استفاده از ظرفیت خیران همیشه رتبه نخست استان ها را به خود اختصاص داده و بحث خیران ورزشیار از اصفهان آغاز شد.

ایرج رحمانی امروز (چهارشنبه -۱۷ اردیبهشت ماه) در مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: دین مبین اسلام تاکید زیادی بر دوری جستن از غیبت و تهمت دارد و امیدوارم به این تأکیدات عمل کرده و خداوند توفیق عمل به وظایف را به ما عطا کند.

وی با تمجید از تلاش‌ ۷ ساله مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: در آن زمان با توجه به شرایط خاصی که این اداره داشت، خود من نیز فکر نمی‌کردم ایشان ۶ ماه بتواند در این مسئولیت و پست دوام بیاورد. ویژگی ورزش این است که یک کار گروهی است، اگر همراهی و کار تیمی نبود این موفقیت‌ها در ورزش اصفهان به دست نمی‌آمد.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا نیروهای داخل مجموعه وزارت ورزش و جوانان رشد پیدا کنند، زمانی از ۹۳ معاون ما حدود ۸۰ نفر از سایر بخش‌ها مامور بودند که تعداد زیادی از آنها و همچنین برخی مدیران کل استان‌ها با درخواست ما به وزارتخانه انتقال پیدا کردند. سیاست وزارت ورزش و جوانان نگاه درون وزارتی است اما این امر باعث نشده از ظرفیت دیگران استفاده نکنیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش با اشاره به وضعیت خاص اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و تاریخی یکی از استان‌های تأثیرگذار کشور است و طی ۷ سال گذشته طی ۷ سال گذشته در استفاده از ظرفیت خیران همیشه رتبه نخست استان ها را به خود اختصاص داده به ویژه بحث خیران ورزشیار که از اصفهان آغاز شد. خیران اصفهانی پروژه‌های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند، در حالی که در برخی استان‌ها این کمک‌ها بسیار کمتر است که البته در جای خود ارزشمند است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ورزشگاه نقش جهان، تاکید کرد: نقش جهان آبروی کشور است و به بهترین شکل آماده شد و نگهداری از آن با مدیریتی که صورت گرفت به شرکت فولادمبارکه واگذار شد. این پروژه در سال حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری دارد و باشگاه سپاهان به بهترین شکل از آن استفاده و نگهداری می‌کند که به نوعی برای وزارت ورزش و فولاد مبارکه برد - برد است. جدای از وضعیت ورزشگاه نقش جهان در تمام شهرستان‌های استان اصفهان پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسیده است.

رحمانی در ارتباط با انتخاب سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: استان اصفهان ظرفیت و منابع انسانی خوبی دارد، حداقل ۸ نفر را سراغ داشتیم که می‌توانستند مدیرکل ورزش و جوانان استان شوند که این وضعیت در کمتر استانی این گونه است.

وی افزود: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها در گذشته تنها به سازمان تربیت‌بدنی پاسخگو بودند، اما با توجه به زیر مجموعه هایی که دارند باید به بخش‌های مختلف پاسخگو باشد و این مساله مدیریت را سخت می‌کند. کار در حوزه ورزش به ویژه در استان‌ها که خط مقدم هستند، بسیار سخت است، چرا که هر اتفاقی در ورزش هر استان رخ دهد مدیرکل باید پاسخگو باشد. بنابراین کسانی که مسئولیت می‌پذیرند ایثار می‌کنند و حق‌الناس بر گردن آنها است.

وی اداکه داد: از عملکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان و تیم کاری او رضایت کامل داریم، این عملکرد را تنها من ارزیابی نمی‌کنم و بخش‌ها و معاونت‌های مختلف وزارتخانه آن را ارزیابی می‌کنند. به طور قطع هر مدیری موافقان و مخالفان و عملکرد او راضی و ناراضی دارد، اما کسی که در خلوت خود از عملکردش راضی باشد خدا هم از او راضی است.

رحمانی افزود: برای سیدمحمد طباطبایی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جامعه ورزش اصفهان همان همراهی که با محمد سطان‌حسینی داشتند را با او نیز داشته باشد. طباطبایی باید در دوران سرپرستی خود را نشان دهد و تلاش می‌کنیم این دوره سرپرستی کوتاه باشد.

به گزارش ایسنا، با حکم وزیر ورزش و جوانان امروز سیدمحمد طباطبایی به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب و جایگزین محمد سلطان‌حسینی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...