افشاگری منزوی درباره قرارداد اسپانسر جدید استقلال


افشاگری منزوی درباره قرارداد اسپانسر جدید استقلال

کامران منزوی نامه‌ای با امضای خود تنظیم و برای باشگاه استقلال ارسال کرده که در آن نوشته: هیچ مسئولیتی نسبت به قرارداد ندارم! تنها برای انجام امور، پای قرارداد جدید امضا زده وگرنه باشگاه باید پیش از چنین اقدامی، به طور قطع قرارداد قبلی را فسخ می‌کرد. نوشته افشاگری منزوی درباره قرارداد اسپانسر جدید استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال...

افشاگری منزوی درباره قرارداد اسپانسر جدید استقلال

منزوی: هیچ مسئولیتی نسبت به این قرارداد ندارم ؛ بدون فسخ، ۴ میلیارد از شرکت دیگری گرفتند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵
افشاگری منزوی درباره قرارداد اسپانسر جدید استقلال

کامران منزوی نامه‌ای با امضای خود تنظیم و برای باشگاه استقلال ارسال کرده که در آن نوشته: هیچ مسئولیتی نسبت به قرارداد ندارم! تنها برای انجام امور، پای قرارداد جدید امضا زده وگرنه باشگاه باید پیش از چنین اقدامی، به طور قطع قرارداد قبلی را فسخ می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال به احتمال زیاد ظرف روز‌های آینده وارد یک چالش بزرگ می‌شود، چالشی که به خاطر لغو قرارداد تبلیغات محتوایی این باشگاه است. آبی‌ها که در ابتدای امسال با دو شرکت ایرانسل و آریا برتر در این زمینه قرارداد بسته و محتوای تبلیغاتی باشگاه را به آن‌ها سپرده بودند، بعد از مشکلات شدید مالی، بدون اینکه با دو شرکت فوق به توافق برسند، قرارداد را فسخ کرده و با شرکت تازه‌ای به نام فولاد متین قرارداد امضا کردند. آن شرکت که خبر نداشته ماجرا چیست و البته در حوزه‌ای کاملاً غیرمرتبط با فوتبال یعنی فولاد فعالیت می‌کند، ۴ میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کرده است. باشگاه هم سریعاً این پول را هزینه کرده! خبر‌های موثق از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد این اقدام آن‌ها عواقب مالی خاصی برای آبی‌ها به دنبال خواهد داشت. وقتی احمد سعادتمند این موضوع را با اعضای هیئت‌مدیره هم مطرح کرد، به شدت با مخالفت آن‌ها روبه‌رو شد ولی در نهایت با اکراه، قرارداد را امضا کرده و اعلام کردند هیچ مسئولیتی نسبت به آن ندارند. کامران منزوی و اسماعیل خلیل زاده از جمله مخالفان بودند. خبر‌های موثق از داخل باشگاه حتی حکایت از آن دارد که کامران منزوی نامه‌ای با امضای خود تنظیم و برای باشگاه و احمد سعادتمند ارسال کرده که در آن نوشته:

«هیچ مسئولیتی نسبت به قرارداد ندارم! تنها برای انجام امور، پای قرارداد جدید امضا زده وگرنه باشگاه باید پیش از چنین اقدامی، به طور قطع قرارداد قبلی را فسخ می‌کرد.»

یعنی منزوی به سعادتمند تلویحاً گفته این کار غیرقانونی است و می‌تواند عواقبی برای باشگاه استقلال به دنبال داشته باشد. مدیرعامل آبی‌ها، اما برای آنکه بتواند بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کند، تن به این قرارداد داده است.

محتوای تبلیغاتی باشگاه استقلال شامل تبلیغات در فضای مجازی، در فضای فوتبال، بلیت‌فروشی و… خواهد شد که تا پیش از این در اختیار ایرانسل و آریا برتر بود. ایرانسل به استقلال اعلام کرده حتی ۲۵ میلیارد بیشتر از پولی که باید می‌داده، به آن‌ها پرداخت کرده است. علی فتح‌ا… زاده مدیرعامل سابق استقلال هم این خبر را تأیید کرده و می‌گوید:

«در واقع ۲۵ میلیارد در استقلال پیشخور شده که ما هم از آن بی‌خبریم!»

شرکت آریا برتر هم ۹ میلیارد تومان هزینه کرده و الان می‌گوید برگشتی این پول را نداشته است. بنابراین با اتحاد این دو علیه قرارداد جدید استقلال، ظرف روز‌های آینده باید منتظر یک دعوای جدید باشیم.

خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»