وقتی وزیر نسبت به پسرش بی اعتنا است؛ ورود جنجالی به پرسپولیس !


در روزهایی که بحث مبارزه با فساد داغ شده است، بد نیست وزارت ورزش بیشتر روی موضوع پسرش که وارد ماجرای پرسپولیس شده ورود کند.

در روزهایی که بحث مبارزه با فساد داغ شده است، بد نیست وزارت ورزش بیشتر روی موضوع پسرش که وارد ماجرای پرسپولیس شده ورود کند.

به گزارش ایلنا، بحث همیشگی هواداران طی سالیان اخیر و حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش مربوط به دخالت‌های او در تصمیمات دو باشگاه مردمی پرسپولیس و استقلال بوده است. حضور گاه و بیگاه مدیران ناکارآمد که تلی از بدهی و تصمیمات اشتباه در این باشگاه از خود به جا گذاشته در کنار روند ناکامی‌های پیاپی در این دو باشگاه از نظر ساختار باعث شده تا بیشترین هجمه طی سالیان اخیر روی وزارت ورزش باشد.

با این حال در دوره پایانی حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش، او طی روزهای اخیر با صدور بیانیه‌هایی به شدت نسبت به مبارزه با فساد در ورزش و خصوصا فوتبال موضع گیری کرده و ادعا کرده این موضوع در دستور کار آنها قرار داشته است.

با این حال یکی از موارد عجیبی که همواره از سوی او بی پاسخ مانده است، اتفاقاتی است که همواره در فوتبال شکل گرفته و ردپای تصمیمات اجرایی او نیز دیده می‌شود. از موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال و قراردادهای عجیبی که منعقد شده تا حضور علی سلطانی فر (پسرش) در برخی اردوهای خارجی تیم‌ها و کارهایی که صورت گرفته است.

تازه‌ترین اتفاق اما مربوط به جنجال یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس است که البته در اقدامی عجیب نیز در صفحه شخصی به عنوان منتقد وزیر ظاهر شده است. این فرد که در دوران گرشاسبی و سپس ایرج عرب به باشگاه نزدیک شد و موفق شده با ارتباطاتی که گرفته قرارداد مربوط به زمین تمرینی و مدارس فوتبال این باشگاه را در قبال پرداختی ماهیانه تنها 35 میلیون تومان! از آن خود کند، رابطه صمیمانه‌ای با فرزند وزیر دارد و حتی در دوحه و در خلال دیدار مقابل الدحیل نیز دیدار داشته‌اند.

موضوع دخالت وزیر ورزش که البته به عنوان رییس مجمع سرخابی‌ها غیرقابل انتظار نیست طی سالیان اخیر با تصمیمات غیرمنتظره و عجیبی از سوی همراه شده است و در این رابطه بحث‌های زیادی نیز مطرح است که به زودی ایلنا به آن خواهد پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در