اجرای طرح‌های عمرانی در مراغه نیازمند مشارکت تمامی بخش‌هاست


اجرای طرح‌های عمرانی در مراغه نیازمند مشارکت تمامی بخش‌هاست

مراغه - ایرنا - معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار مراغه گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و شهری در مراغه نیازمند مشارکت بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان است.

نقی مسکینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان با محوریت راه دسترسی دانشکده علوم پزشکی مراغه با تاکید به ضرورت بهسازی این مسیر افزود: با توجه به واقع شدن بخش آموزشی دانشکده علوم پزشکی، مرکز تحقیقات فسیل و برخی واحدهای تولیدی و خدماتی، ترمیم آسفالت این مسیر، بیش از پیش احساس می شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته برخی تخریب ها در این جاده فرعی و مسیر تردد به وجود آمده که نتیجه آن آسیب دیدن قابل ملاحظه آسفالت آن بوده است.

مسکینی اضافه کرد: برای رفع این مشکل، واحدهای تولیدی و خدماتی فعال در این مسیر به همراه دانشکده علوم پزشکی و مرکز تحقیقات فسیل باید به صورت مشارکتی، طرح بهسازی این مسیر اختصاصی را با همراهی اداره راه و حمل و نقل جاده اجرا کنند.

وی افزود: هم اکنون ۱۷ واحد سردخانه ای و تولیدی در مسیر اختصاصی و جاده فعلی دسترسی به بخش آموزشی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان فعال هستند که با مشارکت آنها می توان در بهسازی این مسیر گام های موثری برداشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز گفت: با توجه به اینکه جاده فعلی منتهی به این دانشکده اختصاصی این دانشکده بوده، متاسفانه آسفالت آن تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

اصغر تنومند افزود: استفاده از این مسیر برای تردد دانشجویان و اساتید دانشکده علوم پزشکی به عنوان مرکزی علمی، ضرورت بهسازی این مسیر را دو چندان کرده است.

وی اضافه کرد: با این وجود، تاکنون دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه برای تغییر این راه اختصاصی، هیچ توافقی با واحدهای تولیدی و سردخانه های موجود در آن انجام نداده است.

نادر شریفی رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای مراغه نیز در این جلسه گفت: برای اجرای روکش آسفالت این مسیر تردد به طول حدود ۲ کیلومتر، براساس پیش بینی های کارشناسی نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها