آغاز به کار تاسیسات گردشگری زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی


آغاز به کار تاسیسات گردشگری زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از آغاز به‌کار هتل‌ها و تمامی اماکن اقامتی، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه های بوم‌گردی و مراکز تفریحی این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

امیر ارجمند روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: تاسیسات گردشگری استان زنجان می‌توانند فعالیت خود را به تدریج با رعایت دستورالعمل شماره سه پیشگیری از کرونا آغاز کنند.

وی ادامه داد: ارایه خدمات اقامتی، پذیرایی و مسافرتی، رعایت ضوابط بهداشتی و استانداردهای محیطی در چارچوب پروتکلهای ابلاغی می‌تواند علاوه بر فعال سازی صنعت گردشگری، به تامین نیازهای مسافران کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: دستورالعمل شماره سه پیشگیری از کرونا با عنوان "سفر هوشمند: سفر+ سلامت"، از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر کمیته پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به تمامی مدیریت های این حوزه ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: بازگشایی مراکز تجمع عمومی در تاسیسات گردشگری نظیر سالن‌های همایش، استخر و مواردی از این قبیل شامل این ابلاغیه نمی شوند.

ارجمند بیان کرد: نظارت بر اجرای پروتکل­های بهداشتی تاسیسات گردشگری سطح استان از سوی معاونت گردشگری و سایر دستگاه‌های ناظر افزایش خواهد یافت و عدم رعایت موارد ذکر شده به تعطیلی تاسیسات منجر شده و در صورت ادامه فعالیت مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: بازگشایی تاسیسات گردشگری استان، مستلزم اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام کتبی تاریخ شروع فعالیت به این مدیریت، همراه با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و استانداردهای محیطی در چارچوب پروتکل‌های ابلاغی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


من میترسم