ماجرای آشنایی و ازدواج پوریا پورسرخ با همسرش


ماجرای آشنایی و ازدواج پوریا پورسرخ با همسرش

مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» میزبان پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون بود.

صراط:

مهران مدیری شب گذشته میزبان پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون بود.

پورسرخ درباره دکتری فیزیولوژی گیاهی گفت: هنوز دکتری را نگرفته ام چراکه در آن زمان مرخصی گرفتم به همین دلیل نتوانستم مدیریت کنم و دوسالی است که دوباره شروع کرده ام.

مدیری درباره آشنایی اتفاقی پورسرخ با محمد حسین لطیفی سوال کرد که او پاسخ داد: من شاگرد آقای لطیفی در کلاس کارگردانی بودم، روز اول در کلاس حاضر شدند و گفتند به دلیل اینکه فیلم جدیدی شروع کرده ام نمی‌توانم کلاس‌ها را برگزار کنم من خیلی محترمانه گفتم ما همه آمده ایم از کسی که صاحب نام است، درس بگیریم که این موضوع باعث شد یک حس خوبی بین ما برقرار شود.

پورسرخ در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج گفت: سال گذشته ازدواج کردم و این پیشنهاد را من به همسرم دادم. به نظرم اولین انتخاب اصلی زندگی من است و ما از قبل با هم آشنا بودیم، البته در حرفه بازیگری نیستند.

وی افزود:همیشه سعی کردم آدم کم حاشیه ای باشم و از آرامش اطرافم خیلی لذت می‌برم. به دنبال کسی بودم که دنبال آرامش باشد و در این صفت مشترک هستیم.

پورسرخ درباره سختگیری در زندگی گفت: آدم سختگیری نیستم جز اینکه کنترل تلویزیون باید دست من باشد! چون من می‌دانم چه سریال‌هایی دیدم که بهتر است و آنها را انتخاب می‌کنم.

مدیری گفت: همسرتان گفتند که در همه کار‌ها حتی آشپزی و کارهای منزل دخالت می‌کنید.

پورسرخ ضمن تایید گفت: من یک مدتی مجرد زندگی می‌کردم به همین دلیل درباره همه چیز نظر می‌دهم!

بازیگر سریال «صاحبدلان» درباره کم بودن دستمزد خود گفت:کاملا به این قضیه معتقد هستم که دستمزدم بالا نیست، من آدم زرنگی نیستم اتفاقا این موضوع را جزو ضعف‌های خودم می‌دانم، البته من در ذهن خودم یک جمله‌ای را پرورش دادم که بعضی اتفاقات ارزش آرامش ندارند، پس رهایش کردم. اما به خودم آمدم دیدم هر کسی توانست یک ضربه‌ای به من می زند! من هم معتقدم مثل همه بازیگران کار خوب یا بد دارم ومعمولا کار‌های بد را به دلیل رو در بایستی رفتم اما در این سال‌های اخیر سعی کردم کمتر اتفاق بیفتد، چون حق من این است دستمزد بیشتری بگیرم.

پورسرخ درباره «برنج پلاستیکی» گفت: علی اوجی و نرگس محمدی مهمان ما بودند، از بیرون غذا گرفتیم. من برنج که دیس پلاستیکی داشت را در فر گذاشتم؛ علی اوجی به من گفت بوی پلاستیک نمیاد؟ گفتم چقدر ایراد می‌گیری سر صحنه مگه چی بهمون میدن می‌خوریم، اما همه فاز رژیم غذایی گرفتند و برنج نخورند. (خنده)

بازیگر سریال «کیمیا» درباره اتفاقات بعد از مشهور شدن گفت:سال اول سریال «وفا» را بازی کرده بودم و فکر می‌کردم، اتفاق مهمی افتاده است. می‌خواستم در هفت تیر داخل طرح ترافیک بروم، طوری چهره خود را نشان می‌دادم که پلیس من را بشناسد گفتم می‌خواهم سر فیلمبرداری بروم اما جریمه را نوشت و گفت: من آقای پرستویی، شکیبایی و اصلانی را جریمه کردم!

در ادامه مدیری هم خاطره جالبی از اولین سریال خود تعریف کرد: اولین سریال را سال ۶۶ در دو پلان بازی کردم که برای شبکه دو بود. سرویس ما مینی بوس بود و من از استودیو بیرون آمدم. روی صندلی مینی بوس نشستم و عینک دودی زدم و طوری رفتار می‌کردم که از پشت شیشه مردم من را ببینند. (خنده)

بازیگری که کنارمن نشسته بود، گفت: مهران جان هنوز پخش نشده است. (خنده) من سریع عینک را برداشتم!

پورسرخ درباره کمدی مبتذل گفت:ترجیح من بیشتر کار‌های جدی و درام است، بعضی از کمدی‌هایی که خودم بازی کردم را دوست ندارم، صادقانه بگویم که بعضی از آنها را خودم هم ندیدم.

بازیگر «روز حسرت» گفت: شاید در لحظات و سکانس‌هایی کمدی مبتذل باشد، اما درباره کار‌های خودم می‌توانم بگویم که بعد از پایان کار گفتم ‌ای کاش این کار را بازی نمی‌کردم، چون جنس کمدی آن را دوست نداشتم، اما جالب است برخی از مخاطبان دوست داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!