نفرات برتر 10 روز اول مسابقه تفسیر جزء 7قرآن معرفی شدند


نفرات برتر 10 روز اول مسابقه تفسیر جزء 7قرآن معرفی شدند

مومنی خنکدار به اقبال عمومی بچه های مسجد به مسابقه مجازی ترجمه و تفسیر کوتاه جزء 7قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تاکنون 10مسابقه از این طرح ملی برگزار و هر روز به سه نفر برتر جایزه نقدی به مبلغ 500هزار ریال اهدا شد.

«علیرضا مومنی خنکدار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری ضمن قدردانی از ستادهای کانون های مساجد سراسر کشور برای ایجاد زمینه مشارکت بچه های مسجد در مسابقه مجازی ترجمه و تفسیر کوتاه جزء 7قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان کاری ازکانون فرهنگی هنری اخلاص شهرستان قائمشهر و ستاد کانون های مساجد مازندران ، گفت:روزانه سؤالات مسابقه از آیات جزء هفتم قرآن به همراه ارائه محتویات در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf از طریق سامانه بچه های مسجد منتشر می شود .

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(ع) قائمشهر افزود: علاقمندان با ورود به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir علاوه بر شرکت در مسابقه و حضور در مرحله قرعه کشی می توانند برای کانون خود کسب امتیاز نمایند.

مجری مسابقه مجازی ترجمه و تفسیر کوتاه جزء ۷قرآن کریم با بیان اینکه تاکنون 10مسابقه مجازی برگزار و استان اصفهان با هزار و 152شرکت کننده بیشترین مشارکت را داشته است، روزانه به سه نفر تربر جایزه نقدی به مبلغ500هزار ریال اهدا می شود.

وی با بیان اینکه روز اول این مسابقه ملی به جهت بروز برخی مشکلات اداری و اینترنتی حین برگزاری منتخبی اعلام نشده است، افزود: «نگین خسروی»از استان اصفهان، «فاطمه خادمی نژاد» از استان هرمزگان و «سپهر چمن» از استان چهارمحال و بختیاری برترین های روز دوم مسابقهترجمه و تفسیر کوتاه جزء 7اعلام شدند.

مومنی خنکدار نفرات برگزیده روز سوم را «سکینه بخشی» از استان یزد، «فاطمه امیری» از استان یزد و «زهرا محمودیان» از استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در چهارمین روز برگزاری این مسابقه «سکینه بخشی» از استان یزد، « صابر حوت» از استان سیستان و بلوچستان و «مهرزاد رشیدی» از استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت جایزه نقدی شدند.

وی «مرضیه غلوری» از استان کرمان، «عبدالباسط ریگی میرجاوه از استان سیستان و بلوچستان و «ام البنین درویش زاده» از استان مازندران را منتخبین روز پنجم برشمرد و ادامه داد: جوایز ششمین روز این مسابقه به «ابولفضل مالکی زاده» از استان بوشهر، «اکبر چمن» از استان چهارمحال و بختیاری و «محسن نقوی» از استان خراسان رضوی رسید.

مومنی خنکدار با بیان اینکه رتبه های برتر هفتمین روز برگزاری مسابقه مجازی ترجمه و تفسیر کوتاه جزء 7قرآن از آن «رضا عرب زینلی» از استان سمنان، «فائقه شمس الدینی» از استان کرمان و «محمدجعفر ملااحمدی» از استان آذربایجان غربی شد، افزود: «محمدثقفی» از استان خراسان جنوبی، «صدیقه فربودی» از استان فارس و «سمیه سادات محقی» از استان اصفهان موفق به کسب جوایز مسابقه روز هشتم شدند.

وی با اشاره به اینکه «امیر شهدادی» از استان هرمزگان، «حدیقه قنبری» از استان آذربایجان غربی و «معصومه موسی باقریان از استان اصفهان نفرات برتر نهمین روز برگزاری این مسابقه مجازی هستند، گفت: جوایز روز دهم مسابقه ترجمه و تفسیر کوتاه جزء 7 قرآن کریم از آن «فرهاد راسخ» از استان مازندران، «زهرا ایزدپناه» از استان خراسان جنوبی و «رحیمه حوت از استان سیستان و بلوچستان شده است.

مومنی خنکدار در خاتمه خاطرنشان کرد: آزمون نهایی طرح در روز هشت خرداد ازساعت هشت صبح تا 20شب از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار و در پایان به 10 نفر برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !