جان باختن 5 نفر در تصادفات امروز


جان باختن 5 نفر در تصادفات امروز

سرهنگ شرافتی درباره جزئیات حوادث امروز جاده‌های کشور توضیحاتی داد.

جان باختن 5 نفر در تصادفات امروز

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر آمار تصادفات مهم( ۱۸ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در کیلومتر ۸ محور فراهان-اراک حوزه پلیس راه اراک-فرمهین یک مورد تصادف ۲ وسیله نقلیه سواری پراید و پیکان را داشتیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: این حادثه ۴ نفر جان باخته داشت.

او بیان کرد: ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه ۱۸ اردیبهشت ماه در محور امام رضا (ع) حوزه پلیس راه تهران پاکدشت یک دستگاه وانت پیکان ابتدای ورودی خاور شهر به سمت پاکدشت با یک نفر برخورد کرد و متواری شد.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: فرد متواری شده توسط خودرو‌های عبوری متوقف شد و عابر در محل حادثه فوت کرد.

او بیان کرد: تصادف جرحی‌ای نیز بین چند وسیله نقلیه پس این اتفاق رخ داد.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: این حادثه بین یک دستگاه وانت پیکان، سواری پراید، سواری پراید، تاکسی سمند، وانت پیکان، سواری پراید، مینی بوس بنز، سواری پراید و کامیون بنز اتفاق افتاد.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: حادثه دوم یک مجروح داشت و مقصر حادثه کامیون بنز به علت عدم توجه به جلو بود.

او افزود: همچنین در حوالی ساعت ۱۴ ظهر نیز در محدوده تونل سپاسد یک فقره تصادف خسارتی داشتیم.

سرهنگ شرافتی ادامه داد: ترافیک در هر دو مسیر در آن محدوده به صورت نیمه سنگین شده بود و عوامل پلیس راه و راهداری جهت پاکسازی محور در محل حضور داشتند.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با اشاره به جاده‌های دوطرفه که تصادفات رخ به رخ صورت می‌گیرد، گفت: این موضوع از شدیدترین حوادث ترافیکی محسوب می‌شوند و بایستی رانندگان در جاده‌های دوطرف کاملاً با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ شرافتی ادامه داد: رانندگان باید پرهیز از سبقت‌های غیرمجاز و همچنین انحراف به چپ داشته باشند. همچنین کاملا قانونمند و ضابطه‌مند رانندگی کنند تا چنین حوادثی از آن‌ها به دور باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو