اعتراف نانسی پلوسی به فقر و گرسنگی در آمریکا


با ادامه بحران ناشی از همه گیری ویروس کرونا در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور از افزایش فقر و گرسنگی در آمریکا اعتراف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در آمریکا یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۹۵۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۷۶ هزار و ۲۹۰ نفر جان خود را از دست داده اند.
"نانسی پلوسی"، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بلومبرگ گفت:بسیاری از خانواده‌های آمریکایی امنیت غذایی ندارند.

پلوسی افزود، آمریکا با چالش بزرگی روبرو است، این چالش را شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است و سبب از دست رفتن درآمد افراد شده است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد، مقامات آمریکایی نتوانسته اند که موضوع کارت‌های ارائه مواد غذایی و برنامه کمک به تغذیه افراد را برای مردم آمریکا انجام دهند.
پلوسی تاکید کرد که باید اقدامی فوری انجام داد، مردم در حال از دست جان خود هستند، به مردم آسیب وارد می‌شود و ما باید اقتصاد کشور را بازگشایی کنیم.
این مقام دموکرات در ادامه افزود، یک فرزند از ۵ فرزند یک خانواده آمریکایی امنیت غذایی ندارند، این وضعیت هم اکنون با شیوع کرونا بدتر شده است؛ بنابراین ما بر سر مسائل زیادی هنوز باید با دولت مذاکراتی داشته باشیم.
در همین باره اندیشکده بروکینکز اخیرا گزارشی را منتشر کرد که در آن یک مادر اعلام کرده است که یک نفر از چهار فرزند وی امنیت غذایی ندارند.
تصاویری از ضرب و شتم افراد به دست پلیس در نیویورک
شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان گزارش داد، پلیس این افراد به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.
پلیس شهر نیویورک شماری از افراد را که مقررات قرنطینه‌ای را نقض کرده بودند، مورد ضرب و شتم قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان