ولنتینو روسی در موتوجی‌پی ماندنی شد


موتوجی‌پی ایران – رازلان رازالی، مدیر تیم یاماها پتروناس، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که مذاکره با ولنتینو روسی برای فصل 2021 به نتیجه رسیده است. با پایان رسیدن فصل 2020 موتوجی‌پی، قرارداد ولنتینو روسی با یاماها فکتوری ریسینگ به پایان خواهد رسید و بنا بر تصمیمات از پیش گرفته شده، فابیو کوارتارارو جایگزین او در این تیم خواهد شد. یاماها تضمین کرده...

موتوجی‌پی ایران – رازلان رازالی، مدیر تیم یاماها پتروناس، در مصاحبه اخیر خود بیان کرد که مذاکره با ولنتینو روسی برای فصل 2021 به نتیجه رسیده است.

با پایان رسیدن فصل 2020 موتوجی‌پی، قرارداد ولنتینو روسی با یاماها فکتوری ریسینگ به پایان خواهد رسید و بنا بر تصمیمات از پیش گرفته شده، فابیو کوارتارارو جایگزین او در این تیم خواهد شد.

یاماها تضمین کرده بود تا در صورت تمایل روسی برای ادامه فعالیت در موتوجی‌پی، جایگاهی برای وی در یاماها پتروناس در نظر بگیرد. اما روسی تمایل داشت تا اواسط فصل 2020 برای تصمیم گیری صبر کند و عملکرد خود را در مسابقات این فصل ارزیابی کند اما با لغو مسابقات این فصل از رقابت‌ها به واسطۀ ویروس کرونا، تصمیم گیری برای وی دشوار شد.

رازالی در مصاحبه خود با وب سایت موتوراسپورت بیان کرد که مذاکرات یاماها با روسی برای فصل 2021 انجام شده است اما جزئیات دقیق‌تری وجود دارد که هنوز نیاز به بحث دارد.

وی در این باره گفت:

ما مذاکرات اصلی را انجام دادیم و کلیت آن مشخص است اما هنوز لازم است به برخی جزئیات بپردازیم.

ما باید به مشکلات فنی خود رسیدگی کنیم و همچنین به تعامل بین روسی و اسپانسر خود برسیم. رقم قرارداد او و دست آورد ما از این قرارداد مسئله مهمی است.

این کاملا واضح است که جذب ولنتینو روسی برای ما بسیار ارزشمند و موجب افتخار ما خواهد بود. در حال حاضر، همه چیز خوب به نظر می‌رسد و فقط لازم است بعضی موارد تجزیه و تحلیل شود. یکی از مهم ترین مسائلی که می‌بایست بر سر آن بحث شود، همراهان روسی هستند که قرار است در کنار وی به یاماها پتروناس منتقل شوند. این طبیعی است که روسی تمایل دارد تیم فنی خود را حفظ کند و ما نیز با این قضیه مشکلی نخواهیم داشت. یاماها پتروناس تیم فنی خود را دارد و ما ترجیح می‌دهیم این ساختار را حفظ کنیم اما مطمئنا دو یا سه نفر از تکنسین‌های روسی به ما ملحق خواهند شد.

ولنتینو روسی در موتوجی‌پی ماندنی شدولنتینو روسی در موتوجی‌پی ماندنی شد

ولنتینو روسی – تست موتوجی پی مالزی 2019

همراهان ولنتینو روسی در یاماها پتروناس برای فصل 2021

از تکنسین‌ها و مکانیک‌های روسی می‌توان به دیوید مونوز و الکس بریگز اشاره کرد که احتمالا همراه وی به یاماها پتروناس منتقل خواهند شد.

در رابطه با هم‌تیمی وی، چندی پیش شایعاتی مبنی بر پیوستن موتورسوار بازنشسته هوندا یعنی خورخه لورنزو به یاماها پتروناس منتشر شد اما رازالی بیان کرد که ترجیح وی حفظ فرانکو موربیدلی در کنار روسی می‌باشد.

ویراستار » انسیه صفری این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان