تا سال 1402 تمامی مناطق هرمزگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند


تا سال 1402 تمامی مناطق هرمزگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز هرمزگان گفت:امسال هزار و 400 کیلومتر شبکه گاز رسانی در استان اجرا و 30 هزار علمک نصب می‌شود.

محمود یارشناس صبح امروز(۱۹ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از روند گازرسانی به شهرستان بندرعباس، افزود: تخت، قلعه قاضی، ۱۴ روستای شهرستان پارسیان، بیکاه، سوزا و فاز هشت بندرعباس از جمله مناطقی هستند که امسال عملیات گاز رسانی به آن‌ها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: فاز هشت بندرعباس حد فاصل بلوارآیت الله غفاری تا سورو به طول ۳۰۰ کیلومتر است که تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۳۰۰ کیلومتر گازکشی در استان اجرا شده است، عنوان کرد: امسال ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازکشی در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

یارشناس با اشاره به اینکه تا سال ۱۴۰۲ همه مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند، تصریح کرد: هزینه لوله کشی داخلی ساختمان برعهده متقاضیان است که شرکت‌ها لوله کشی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه هزینه لوله کشی داخلی بین دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان است که شرکت گاز استان در لوله کشی داخلی نقشی ندارد، اظهار کرد: با توافقاتی که با برخی از بانک‌های عامل انجام شده است تلاش می‌شود تا تسهیلاتی به متقاضیان گازکشی پرداخت شود.

رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز هرمزگان افزود: اصل نقشه لوله کشی داخلی همراه با تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان و کپی اسناد مالکیت از جمله مدارک لازم برای اشتراک پذیری گاز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس