آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه 0.18.0 منتشر شد


آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه 0.18.0 منتشر شد

همان طور که وعده داده شده بود، آپدیت جدید بازی پابجی موبایل – PUBG Mobile نسخه 0.18.0 سرانجام منتشر شد که وسایل نقلیه، اسلحه‌های جذاب و ویژگی‌های تازه‌ای به بازی اضافه می‌کند. آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه 0.18.0 نه تنها این اثر را دستخوش تغییرات زیادی کرده، بلکه یک ورژن جدید از نقشه میرامار... نوشته آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه 0.18.0...

همان طور که وعده داده شده بود، آپدیت جدید بازی پابجی موبایل – PUBG Mobile نسخه ۰.۱۸.۰ سرانجام منتشر شد که وسایل نقلیه، اسلحه‌های جذاب و ویژگی‌های تازه‌ای به بازی اضافه می‌کند.

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه ۰.۱۸.۰ نه تنها این اثر را دستخوش تغییرات زیادی کرده، بلکه یک ورژن جدید از نقشه میرامار (Miramar) نیز عرضه کرده است که بدون شک مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت.

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل هم‌اکنون در دسترس

میرامار، نقشه بیابانی بازی است که تا پیش از این هم شایعاتی پیرامون انتشار نسخه تازه‌ای از آن شنیده می‌شد. این ورژن جدید، دارای مناطق تازه‌ای است که می‌توانید با آپدیت بازی، به آنجا پریده و با آن‌ها آشنا شوید. البته این تمام ماجرا نیست، چشم انداز نقشه تغییر پیدا کرده و شاهد ساختمان‌ها و جاده‌های جدیدی نیز هستیم. علاوه بر این‌ها، یک زمین مسابقه اتومبیل‌رانی در بازی قرار داده شده که می‌توانید خودروی جدید دوج میرادای طلایی خود را در آنجا مورد آزمایش قرار دهید. خودروی دوج میرادا که از وسایل نقلیه جدید بازی است، تنها در نقشه میرامار قابل دسترسی خواهد بود.

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه 0.18.0 منتشر شد

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل نسخه 0.18.0 منتشر شد

در بازی حالا یک تفنگ وینچستر ۹۴ با قابلیت زوم وجود دارد که مورد استقبال تک تیراندازها قرار خواهد گرفت و دیگر نیازی نیست که یک اسکوپ (Scope) جداگانه برای آن پیدا کنید. ویژگی جذاب دیگر، وجود دستگاه‌های فروش خودکار در بازی است که از آنجا می‌توانید بسته سلامتی و داروی مسکن دریافت کنید.

یک منطقه اجتماعی جدید هم حالا در بازی وجود دارد به نام چیر پارک (Cheer Park) که طراحی شده تا بتوانید با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشید. این پارک ویژگی‌های سرگرم کننده زیادی دارد، اگر چه کسی اهمیت نمی‌دهد. همه در حال دویدن هستند و به یکدیگر شلیک می‌کنند اما نگران نباشید، کسی آسیب نمی‌بیند.

پول رایج بازی نیز کمی دستخوش تغییر شده و صفحه نتایج هم به روز رسانی شده است. شرکت تنست از زمان عرضه بازی کال آف دیوتی موبایل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مخاطبان پابجی را حفظ کند و تا اینجا می‌توان گفت در این زمینه موفق ظاهر شده است.

فصل ۱۳ بازی PUBG Mobile از تاریخ ۱۳ مه (چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت) آغاز می‌شود و در آن شاهد یک فضای کاملا متفاوت خواهید بود اما فعلا با آپدیت ۰.۱۸.۰ می‌توانید به خوبی سرگرم شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی