دانلود فیلم بی همه چیز

دانلود فیلم بی همه چیز با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانراجتماعی، خانوادگی، درام
زبانفارسی
سال انتشار1399
کشور سازندهایران
کیفیت (ها)480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایزمتفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان90 دقیقه
کارگردانمحسن قرایی

بازیگران :

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، شهاب حسینی، باران کوثری، علی مصفا، لاله مرزبان، پدرام شریفی، مهتاب نصیرپور، فرید سجادی حسینی

خلاصه داستان :

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد اما هنوز داستان این فیلم منتشر نشده است.

معرفی فیلم بی همه چیز

دانلود فیلم ایرانی بی همه چیز : “بی همه چیز” درامی اجتماعی به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، محصول سال 1399 می باشد. نویسندگی این فیلم را نیز محسن قرایی و محمد داودی به صورت مشترک برعهده داشته اند.

محسن قرایی پیش از این کارگردانی فیلم هایی نظیر “خسته نباشید!” و “سد معبر” را برعهده داشته و پیشتر نیز قرار بوده است که فیلم “سطح یک” را کارگردانی کند. قرایی همچنین در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را برای نوشتن فیلمنامه فیلم “قصر شیرین” دریافت کرده است.

فیلم سینمایی “بی همه چیز” از تولیدات پر بازیگر چند سال اخیر است. شهاب حسینی و هدیه تهرانی که پیش از این تجربه همکاری با یکدیگر را در فیلم سینمایی “آشغال های دوست داشتنی” داشته اند بار دیگر در کنار هم در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و همچنین بازی در کنار پرویز پرستویی برای نخستین بار، تجربه متفاوتی برای آن ها خواهد بود. از دیگر بازیگران مطح این فیلم نیز می توان به باران کوثری، علی مصفا، لاله مرزبان، پدرام شریفی، مهتاب نصیرپور و فرید سجادی حسینی اشاره نمود.

پیش تولید “بی همه چیز”” به طور جدی پس از اخذ مجوز های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد ملی مقابله با کرونا آغاز خواهد شد.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “بی همه چیز” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی بی همه چیز

کارگردان: محسن قرایی، تهیه کننده: جواد نوروزبیگی، نویسنده: محسن قرایی، محمد داودی