هالک هوگان:/ 10 بار جراحی کرده ام، اما هنوز آماده هستم!


هالک هوگان:/ 10 بار جراحی کرده ام، اما هنوز آماده هستم!

هالک هوگان، کشتی گیر و بازیگر آمریکایی در مورد شرایط وخیمش طی این سالها صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تری ژن بوله آ متولد سال 1953 که با نام حرفه ای "هالک هوگان" شناخته می شود، کشتی گیر حرفه ای بازنشسته آمریکایی، بازیگر، کارآفرین و نوازنده است. طبق گزارش IGN ، هوگان "شناخته شده ترین ستاره کشتی در جهان و محبوب ترین کشتی گیر گیر دهه 1980" بوده است. او که در فیلم ولورین نقش آفرینی کرده، در این سالها بارها تحت عمل جراحی قرار گرفته، اما مدعی شد همچنان آمادگی فیزیکی اش را حفظ کرده است.

هالک هوگان:/ 10 بار جراحی کرده ام، اما هنوز آماده هستم!

هالک هوگان گفت: "من تا به حال بیشتر از 10 عمل جراحی انجام داده ام اما هنوز می توانم یک کامیون را بکشم. من طی 10 سال گذشته 17 عمل جراحی را پشت سر گذاشته ام. زانوهای من مصنوعی هستند و در صورتم نیز چنین شرایطی وجود دارد."

جدیدترین جراحی هوگان در اواخر سال 2019 انجام شد و با وجود اینکه گفته می شد احتمالا او بین 4 تا 6 ماه قادر به ورزش کردن نخواهد بود، هوگان بعد از 7 هفته دوباره توانست به میادین بازگردد. او از سال 2009 و بعد از تحمل کردن درد فراوان تن به جراحی داد و در این سالها بارها در اتاق جراحی حاضر شده است. هوگان از سال 2013 کشتی نگرفته است و او آخرین بار در مسابقه ای برای "کشتی آزاد TNA" در میادین ظاهر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!