جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد


جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد

شرکت پورشه تصمیم گرفت تا اطلاعاتی را درباره ویژگی‌های جدید اعمال شده بر روی Porsche 911 Turbo S با مخاطبین خود در میان بگذارد.

جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که آیرودینامیک قوی و فعال بر روی اتومبیل‌های شرکت پورشه به یک جزء ضروری و مهم‌ تبدیل شده است و جدیدترین مدل 911 Turbo S سال ۲۰۲۱ از این قاعده مستثنی نیست.

در واقع این خودروی جدید چند ویژگی جدید به آیرودینامیک فعال شرکت پورشه آورده که در گذشته دیده نشده بود. حالا شرکت پورشه تصمیم گرفته تا با انتشار جزئیاتی درباره اقدامات خود پرده از ابهامات مخاطبین خود بردارد.

جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت پورشه

هدف آیرودینامیک قدرتمند و مناسب برای شرکت مورد نظر همیشه آن بوده که به حداکثر سرعت و حداقل مصرف بنزین دست پیدا کند. در نگاه اول این هدف برای اتومبیلی با ۶۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۹۰ پوند بر فیت به نظر بسیار مهم نمی‌آید اما در واقع این تلاش شرکت پورشه برای تغییر دادن محل مرز‌ها و اعمال نوآوری در دنیای ساخت خودرو است. این شرکت در خودروی جدید خود از قسمت‌های کلیدی برای افزایش آیرودینامیک اتومبیل استفاده کرده که شامل بال عقب، دریچه‌های هوا جلو و باله‌های خنک کننده هوا می‌شوند.

جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد

پورشه این بار از باله‌های بسیار سبک‌تری نسبت به مدل‌های پیشین استفاده کرده و با این که اندازه باله ۸ درصد از قبل بزرگ‌تر شده، یک پوند کاهش وزن به خود دیده است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن نیز قابلیت تاثیرگذاری بر روی ترمز و فعالیتی مشابه با باله‌های هواپیما است. این ویژگی در واقع به هنگام ترمز‌های ناگهانی بسیار مفید واقع می‌شود. در قسمت جلویی، دریچه‌های فعال هوا که این روزها کمتر بر روی اتومبیل‌های اسپرت دیده می‌شوند وجود دارد.

جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد

این قابلیت در واقع به سرعت خودرو بسیار کمک می‌کند و خریداران می‌توانند در زمان اعمال سرعت بیشتر دریچه‌های هوا را باز گذاشته و فشار باد را دفع کنند. همچنین در زمان‌هایی که افراد نیاز به کاهش سرعت دارند این دریچه‌ها به سرعت بسته می‌شوند و به باد اجازه عبور را نمی‌دهند. کمی پایین‌تر از دریچه‌های هوا، باله‌های خنک کننده وجود دارد که قبلا در اتومبیل‌های 911 Turbo S دیده نشده بود. این قابلیت به خودرو اجازه می‌دهد تا میزان باد و هوای وارد شده به رادیاتور را تحت کنترل خود قرار دهد. این تصمیم‌گیری توسط یک سیستم هوشمند رایانه‌ای صورت می‌گیرد.

جزئیات ویژگی‌های فوق‌العاده پورشه 911 جدید فاش شد

بر اساس اطلاعات شرکت پورشه، این باله‌ها در زمان سرعت کمتر از ۴۴ مایل بر ساعت کاملا بسته‌ هستند و سپس به حالت نیمه باز در می‌آیند. این باله‌ها در سرعت بیش از ۹۳ مایل بر ساعت به طور کلی باز می‌شوند. گفتنی است که انتظار می‌رود این اتومبیل در آخر سال جاری به نمایش رسمی و نهایی درآید. این اتومبیل کوپه با قیمت ۲۰۴۸۵۰ دلار آغاز به فروش می‌کند و اعمال تغییرات دلخواه آن هزینه را تا ۲۱۷۶۵۰ دلار افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر فاش شده از اتومبیل هیبریدی جدید مک‌لارن

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا