بازدید استاندار خراسان جنوبی از نوار شرقی مرز استان


بازدید استاندار خراسان جنوبی از نوار شرقی مرز استان

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از شهر درح و روستاهای بیشه و هنگر واقع در منتهی الیه نوار شرقی مرز در شهرستان سربیشه بازدید کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در این بازدید میدانی ضمن دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و اهالی این روستاها، از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

وی بعد از اطلاع از مشکلات موجود، دستور بررسی کارشناسی و رسیدگی به موارد مطرح شده را در حوزه فرمانداری و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ارائه کرد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه این سفر از شهر درح و پروژه‌های شهرداری بازدید کرد.

وی در حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار درح ضمن گلایه از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرداری علیرغم تامین اعتبار طی چند ماه گذشته به ویژه از محل سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: در فرصت باقیمانده می‌بایست این اعتبارات اختصاصی جذب و پروژه‌های تعریف شده به نتیجه برسند تا مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

معتمدیان در راستای توسعه و تغییر چهره شهر درح مواردی را مطرح کرد و از فرماندار سربیشه خواست به جهت هزینه‌کرد به موقع اعتبارات تخصیصی در پروژه‌های شهرداری درح، بر روند اجرای کار نظارت بیشتری داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی از روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان نیز بازدید کرد.

این بازدید با هدف بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و روند اجرای پروژه هاب منطقه ای شتر صورت گرفت.

معتمدیان در این سفر، وضعیت اجرای مرکز قرنطینه دام و کاشت ۴۰۰ هکتار خارشتر در مجاورت آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با حضور سرزده در روستای حیدرآباد در جمع دهیار، اعضای شورای اسلامی و مردم حیدرآباد در جریان مسایل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار، حیدرآباد را مرکز مهم جمعیتی و اقتصادی خواند و ضمن اشاره به اینکه با تکمیل پروژه هاب منطقه‌ای شتر، این روستا با تردد بیشتری مواجه خواهد شد، برای رفع مشکلات مطرح شده دستورات لازم را به فرماندار نهبندان و مدیران مرتبط ارائه کرد.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه با افغانستان مرز مشترک دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...