پذیرش طلبه در 7 مدرسه علمیه خواهران چهارمحال‌وبختیاری


پذیرش طلبه در 7 مدرسه علمیه خواهران چهارمحال‌وبختیاری

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌وبختیاری گفت: نام‌نویسی حوزه علمیه خواهران برای پذیرش طلبه در 7 مدرسه علمیه استان، همزمان با سراسر کشور از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد.

پذیرش طلبه در 7 مدرسه علمیه خواهران چهارمحال‌وبختیاری

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین یدالله رحمانی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران همانند سایر مراکز علمی و دینی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و تاکنون موفق به تربیت زنان فاضله و ارزشمندی شده است، اظهار کرد: نام‌نویسی حوزه علمیه خواهران برای پذیرش طلبه در 7 مدرسه علمیه استان، همزمان با سراسر کشور از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: پذیرش مقطع عمومی شامل سطح 2 به شیوه حضوری در 7 مدرسه استان از مجموع 9 مدرسه انجام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان افزود: پذیرش مقطع عالی شامل سطح 3، به دو شیوه حضوری و نیمه‌حضوری در دو رشته فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآن در مرکز تخصصی معصومیه(س) انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه خواهران یک پدیده مقدس است، بیان کرد: مدارس علمیه خواهران سطح دو استان امکان پذیرش بیش از 200 نفر از خواهران و تنها مرکز تخصصی این استان در دو رشته پذیرش 40 نفر را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نقش زنان و مادران در جامعه و اثرگذاری آن بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: بیش از 800 نفر طلبه در مدارس استان در حال تحصیل هستند و تاکنون بیش از 600 طلبه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

گفتنی است، چهارمحال‌وبختیاری دارای 9 مدرسه علمیه سطح دو خواهران در شهرهای شهرکرد، لردگان، فارسان، بروجن، فرخشهر، بن، شلمزار، بازفت و یک مرکز تخصصی در شهرکرد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط