آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) ؛ محدودیت های وبینار را فراموش کنید!


مطلب آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) ؛ محدودیت های وبینار را فراموش کنید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ گوگل اعلام کرد که قابلیت میت در سرویس جی‌سوئیت تا 11 تیر کاملا رایگان است. با ما همراه باشید تا به آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) بپردازیم....

گوگل اعلام کرد که قابلیت میت در سرویس جی‌سوئیت تا ۱۱ تیر کاملا رایگان است. با ما همراه باشید تا به آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) بپردازیم.

در این بین، گوگل برای کمک به کسب‌وکارها برخی از ویژگی‌های مخصوص نسخه ویژه هنگ اوت میت را به‌صورت رایگان عرضه کرده است. سرویس هنگ اوت میت (Hangouts Meet) در جی‌سوئیت تا ۱۱ تیر کاملا رایگان است و درصورتی‌که اشتراک ویژه جی‌سوئیت را خریداری نکرده‌اید نیز امکان برقراری کنفرانس با حضور تعداد بسیاری از مشارکت‌کنندگان را خواهید داشت.

آموزش کار با گوگل میت

گوگل میت چیست؟

گوگل میت یک پلتفرم تماس ویدیویی با کنفرانس است که در درجه اول برای استفاده حرفه ای طراحی شده است و همکاران را از راه دور را برای تعامل در زمان واقعی پیوند می دهد.

در یک تماس اصلی گوگل میت، حداکثر 25 نفر می توانند به طور یک جا در فیلم با یکدیگر صحبت کرده و اطلاعات را به اشتراک بگذارند. اگر در ردیف های عضویت بالاتر گوگل میت مشترک شوید ، تعداد افرادی که می توانند به یک تماس بپیوندند به 50 یا 100 نفر نیز می رسد.

برای راه اندازی و شروع کنفرانس های ویدئویی گوگل میت به یک حساب G Suite پرداخت شده نیاز دارید ، اما هر فردی که دارای یک حساب کاربری گوگل استاندارد است می تواند در جلسه گوگل میت شرکت کند. پلت فرم مذکور در همه مرورگرهای وب کار نمی کند. به عنوان مثال در سافاری عملکردی ندارد و در گوگل کروم بهترین عملکرد را دارد.

گوگل میت، همچنین با عنوان Google Hangouts Meet شناخته می شود که طراحی شده است تا ده ها نفر را در جلسه مجازی به هم برساند و این افراد از هر کجا با دسترسی به اینترنت با یکدیگر صحبت و تبادل اطلاعات کنند. این یک راه عالی برای ارتباط همکارانی است که در همان ساختمان کار نمی کنند.

آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) ؛ محدودیت های وبینار را فراموش کنید!آموزش کار با گوگل میت
_G Suite Business برای هر کاربر 12 دلار آمریکا هزینه دارد. با این کار می توانید همزمان با 50 نفر ملاقات کنید _G Suite Enterprise برای هر کاربر 25 دلار آمریکا هزینه دارد. با این کار می توانید همزمان با 100 نفر ملاقات کنید

هر لایه G Suite همچنین دارای فضای ذخیره اضافی گوگل درایو و گزینه های پیشرفته امنیت داده ها است. نسخه هایی نیز برای مدارس و مربیان ساخته شده است که گوگل به طور رایگان در برخی از موسسات ارائه می دهد.شما با استفاده از کدی که هنگام برنامه ریزی جلسه برگزار می شود ، به گوگل میت ملحق می شوید.

برای پیوستن به یک جلسه آنلاین کاری از شما خواسته می شود قبل از پیوستن ، یک کد ملاقات سفارشی را وارد کنید. سازنده جلسه می تواند یک لینک مستقیم ارسال کند ، که برای عضویت در جلسه ، فقط باید یک بار کلیک کنید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام تنظیم آن باید به گوگل میت اجازه دهید به تلفن یا دوربین و میکروفون رایانه شما دسترسی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2020 آنر بهترین گوشی های 2020 هواوی بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی مقایسه گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020

آموزش کار با گوگل میت ؛ استفاده از سرویس میت رایگان شد!

هنگ اوت میت درواقع کنفرانس ویدیویی پیشرفته با امکانات مختلف است که برای مشترکان سرویس جی‌سوئیت اینترپرایز ارائه می‌شود. از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به امکان اجرای کنفرانس ویدیویی تا حداکثر ۲۵۰ نفر مشارکت‌کننده اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند از این قابلیت به‌صورت کاملا رایگان برای مصارف آموزشی یا کسب‌وکار استفاده کنند.

در شرایط فعلی گفته می‌شود که شیوع بیماری کرونا هنوز مهار نشده است و در برخی از کشورها نیز وضعیت در حالت بحرانی قرار دارد. بسیاری از مقامات دولتی کشورهای مختلف از شهروندانشان خواسته‌اند که در خانه بمانند و حتی شرکت‌ها و کارخانه‌ها را نیز موقتا تعطیل کرده‌اند تا احتمال ابتلای کارکنان به بیماری کرونا به حداقل برسد.

آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) ؛ محدودیت های وبینار را فراموش کنید!آموزش کار با گوگل میت

ارائه رایگان قابلیت‌های ویژه سرویس هنگ اوت میت گوگل می‌تواند در این شرایط به مبارزه با بیماری کرونا کمک کند و با ایجاد اکوسیستم اداری مجازی، تحولی در دورکاری به‌وجود آورد. از ویژگی‌های گوگل هنگ اوت میت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان برگزاری کنفرانس ویدیویی با حضور حداکثر ۲۵۰ مشارکت‌کننده امکان لایو استریم با دامنه مشخص برای نهایت تا ۱۰۰ هزار بیننده امکان ضبط و ذخیره ویدئو کنفرانس در فضای ابری گوگل درایو

در حال حاضر امکان استفاده از ویژگی هنگ اوت میت به‌صورت رایگان فراهم شده است و گوگل با ارسال ایمیلی به کاربران، نحوه راه‌اندازی و استفاده از این سرویس را آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هوشمند 2020 بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2020 بهترین گوشی های 2020 سامسونگ بهترین گوشی های 2020 اپل جدیدترین و بهترین گوشی های 2020 شیائومی

آموزش کار با گوگل میت ؛ زوم را فراموش کن!

گوگل میت جدید دارای ویژگی «گالری» مشابه اپلیکیشن «زوم» به همراه چندین ویژگی جذاب دیگر مانند بهبود ادغام با جی‌میل برای افزایش تعداد کاربران ویدیو کنفرانس و تماس‌های ویدیویی است.

در دوران شیوع کرونا و قرنطینه، اپلیکیشن‌های ویدیو کنفرانس به شدت محبوب و پرطرفدار شدند. در صدر این نرم‌افزارها باید از اپلیکیشن «زوم» نام برده که یک شبه محبوب شد و البته یک شبه نیز از چشم افتاد.

بزرگ‌ترین ویژگی دوست‌داشتنی «زوم» بخش گالری بود که امکان افزودن ساده و سریع افراد به یک جلسه ویدیویی را می‌داد. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان فقط عاشق این ویژگی شدند و به این دلیل سراغ نرم‌افزار «زوم» رفتند.

آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) ؛ محدودیت های وبینار را فراموش کنید!

اکنون، «خاویر سولترو»، سخن‌گوی گوگل به رویترز اعلام کرده است این شرکت در حال افزودن چندین ویژگی جدید به Google Meet پس از افزایش تقاضاها برای استفاده از نرم‌افزارهای ویدیو کنفرانس است.

اولین ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد یک تماس ویدیویی یا تایید یک دعوت به حضور در جلسه ویدیویی را از داخل پلتفرم جی‌میل انجام دهند.

ویژگی بعدی که اواخر همین ماه به گوگل میت افزوده می‌شود؛ همان ویژگی معروف «گالری» نرم‌افزار زوم است. کاربران در گوگل میت می‌توانند به طور همزمان ۱۶ کاربر را در یک صفحه تماشا کنند.

ادغام گوگل میت و جی‌میل باعث می‌شود گزینه‌های نرم‌افزار Meet در نوار کناری ظاهر شوند؛ همانند چت‌ها در جی‌میل. البته، با ظاهر و طرح شبکه‌ای جدیدی دیده می‌شوند که مزاحم نباشند و باعث افزایش بهره‌وری کاربر شوند.

گوگل به دنبال افزایش کیفیت ویدیوها هم هست و دارد روی روشنایی و فیلترسازی پس‌زمینه از نویزها کار می‌کند. مثلا، صدای کلیدهای صفحه‌کلید در ویدیوها شنیده نشود.

بیشتر بخوانید:

بررسی وب سایت بلبل زبان ؛ لذت سرودن شعر فارسی با هوش مصنوعی! بهترین نرم افزارهای وبینار در سال 2020 بهترین اپلیکیشن کتابخوان اندروید بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید بررسی اندروید 10 ؛ آشنایی با امکانات و قابلیت های اندروید کیو

ادغام گوگل میت و جی میل ؛ آموزش کار با گوگل میت

نرم‌افزار گوگل میت برای مصارف تجاری و کسب‌وکاری، دولتی و سازمانی، مدارس در دسترس است و با نرم‌افزار گوگل هانگوت که بیشتر روی مشتریان تمرکز دارد؛ تفاوت‌هایی دارد.

پس از کشف باگ‌های امنیتی در نرم‌افزار «زوم» و مشخص شدن مشکلات حریم خصوصی این نرم‌افزار، بسیاری از مردم و سازمان‌ها استفاده از آن را کنار گذاشتند. نرم‌افزارهای تماس ویدیویی دیگر نظیر اسکایپ، مایکروسافت تیمز و گوگل میت می‌خواهند از این فرصت و همین‌طور در خانه ماندن مردم استفاده کنند و به عنوان یک جایگزین برای «زوم» شناخته شوند.

آموزش کار با گوگل میت (Google Meet) ؛ محدودیت های وبینار را فراموش کنید!آموزش کار با گوگل میت

گوگل هفته پیش اعلام کرد تعداد کاربران نرم‌افزار «میت» نسبت به ماه ژانویه نزدیک به ۲۵ برابر شده است. به گفته گوگل، این نرم‌افزار روزانه پذیرای دو میلیون کاربر جدید و بیشتر از ۱۰۰ میلیون کاربر آموزشی از ۱۵۰ کشور است.

گوگل در بیانیه‌ای تاکید دارد که به دنبال نگه داشتن ارتباط مردم است. مردم در خانه‌ها حبس هستند ولی باید روند یادگیری خود را ادامه دهند. ادغام گوگل میت با جی‌میل یک گام بزرگ برای برگزاری یک جلسه ویدیویی راحت و سریع در یک ثانیه است.

ادغام گوگل میت با جی‌میل برای کاربران G Suite روی وب از امروز در دسترس است ولی برای کاربران موبایل کمی دیرتر ظاهر می‌شود. ویژگی‌های دیگر از جمله نمایش گالری همه افراد در چت ویدیویی اواخر همین ماه افزوده می‌شوند.

آموزش کار با گوگل میت ؛ آیا باید اپلیکیشن خاصی دانلود کنیم؟

خیر نیاز به دانلود چیزی ندارید. برای استفاده از گوگل میت کاربران با وارد شدن به سایت meet.google.com می‌توانند نسخه انترپرایز گوگل هنگ آتس را داشته باشند و با واردکردن شماره تلفن یا آغاز چت، ویدئوکنفرانس تشکیل دهند.

محدودیت تعریف‌شده برای چت هم‌زمان ۳۰ نفر است درحالی‌که هنگ آتس برای ملاقات ۱۰ نفره تعریف‌شده است.

امکانات دیگری برای کاربران همیشه در سفر مانند dial-in numbers و ایجاد کلیک برای پیوستن به ملاقات آنلاین و سینک کردن جی میل با کاربران G Suite از قابلیت‌های «گوگل میت» محسوب می‌شود.

اسامی ملاقات شوندگان، در کنار زمان، مکان، موضوع و مستمعین بخشی از ویژگی‌های تعریف‌شده روی این اپلیکیشن انتراپرایز است و درحالی‌که سخنران اصلی را می‌بینید، لیستی از افراد شرکت‌کننده در کنفرانس را نیز مشاهده خواهید کرد

بیشتر بخوانید:

بررسی اپلیکیشن تیک تاک بهترین برنامه های ادیت ویدئو آیفون فیسبوک مسنجر رومز (Facebook Messenger Rooms) معرفی، بررسی و آموزش کار با اپلیکیشن Houseparty بهترین سرویس های ذخیره سازی ابری در سال 2020 معرفی، بررسی و سوالات متداول در مورد اپلیکیشن شاد راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی 2020 بازار راهنمای خرید بهترین گوشی هواوی 2020 در بازار راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده سامسونگ 2020 در بازار بهترین گوشی سامسونگ تا 4 میلیون تومان در بازار

.

منبع:‌ techradar

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار