اهل قهر و آشتی نیستم؛ اختلاف نظر طبیعی است/ غلام محمدی: اقتدار سرمربی باید حفظ شود


اهل قهر و آشتی نیستم؛ اختلاف نظر طبیعی است/ غلام محمدی: اقتدار سرمربی باید حفظ شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم اتفاقی که قبل از المپیک لندن برای من رخ داد،‌ تکرار نشود.

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا محمدی که ساعاتی بعد از انتشار شایعه قهرش از جلسه مشترک با مسئولان فدراسیون آن را تکذیب کرد، حالا وجود اختلاف سلیقه بین خودش و مسئولان را بر سر چرخه انتخابی تیم ملی تایید می کند، اما آن را طبیعی می داند.


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه دایره طلایی گفت: کشتی نیاز به آرامش، همدلی و انسجام دارد. در برخی موارد اختلاف نظر طبیعی است، اما نکته اینجاست که همه این موارد به موفقیت کشتی در المپیک منجر شود. من نظرم را در آن جلسه گفتم. به هر حال وظیفه دارم که بعد از المپیک هم پاسخگوی انتظارات علاقه مندان به کشتی بودم. شخصا اعتقاد به برگزاری مسابقات انتخابی دارم، اما اختلاف نظر ما در جزییات هست.


او ادامه داد: هر چه زودتر باید به یک اجماع برسیم؛ به شکلی که اجرا شدن این چرخه امکان پذیر باشد. نباید خودزنی کنیم چون قبل از المپییک زمان آزمون و خطا نیست. من در جلسه هم با احترام با تمامی عزیزان صحبت کردم و بعد از صحبت هایم بیرون رفتم.


غلامرضا محمدی در پایان گفت: امیدوارم اتفاقی که قبل از المپیک لندن برای من رخ داد،‌ تکرار نشود. من اهل قهر و آشتی نیستم و اگر بخواهم بروم، می روم. می دانم در کنار من، همه دوستان از جمله آقایان دبیر، سوریان و کاوه هم نگران کشتی هستند. با این حال معتقدم باید شان و جایگاه سرمربی و اقتدار او در این چرخه دیده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان