700 دست غذای گرم بین نیازمندان دیری توزیع شد


700 دست غذای گرم بین نیازمندان دیری توزیع شد

بوشهر - ایرنا – مسئول موسسه خیریه نوازش امید دیر استان بوشهر گفت: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) 700 دست غذای گرم به ارزش 10 میلیون و 500 هزار تومان بین نیازمندان و ایتام این شهرستان توزیع شد.

حسن دریانورد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این غذاها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در اجرای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت اصول بهداشتی و در راستای پاسخگویی به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب طبخ شده‌است.

وی افزود: ایتام، نیازمندان و افراد بی بضاعت که توان مالی ندارند و یا در جریان ویروس کرونا کسب و کار خود را از دست داده‌اند مورد شناسایی قرار گرفته و در حد وسع و توانایی موسسه و با احترام و حفظ کرامت انسانی به این افراد خدمات رسانی می شود.

مسئول موسسه خیریه نوازش امید شهرستان دیر افزود: انتظار می‌رود با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی با شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی یادآورشد: این موسسه در زمینه وام قرض‌الحسنه، اسکان زائران مشهد مقدس، اسکان زوج‌های جوان دریک مجموعه ۲۴ واحدی از دیگر خدمات و فعالیت‌های موسسه خیریه نوازش امید این شهرستان است.
شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج