رییس باشگاه معروف درصندوق‌عقب ماشین پنهان شد!


قرار بود که لووی به خانه من بیاید. رسانه ها هم به طور کلی از اصل ماجرا که علاقه تاتنهام به من بود، خبرداشتند اما نمی دانستند که قرار ملاقات با لووی دارم. به همین خاطر او در صندوق عقب ماشینی قایم شد و رانند ه ای او را به خانه من آورد تا خبرنگاران خبردار نشوند.

مربی بزرگ تاریخ فوتبال هلند فاش کرد رئیس باشگاه تاتنهام 6 سال قبل در صندوق عقب یک خودرو مجبور شد خود را مخفی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، لویی فان خال تا یک سال قبل به عنوان مربی فعالیت داشت اما در سن 67 سالگی اعلام بازنشستگی کرد.او 12 ماه قبل تصمیم گرفت وقتش را برای خانواده بگذارد و از سالیان باقیمانده عمرش در کنار خانواده لذت ببرد.

فان خال در مصاحبه ای که با دیلی میل کرد، به گذشته و دورانی که به عنوان مربی کار می کرد،بازگشت و به خاطراتی اشاره داشت که جالب بودند. از جمله ماجرایی را در مورد سال 2014 بیان کرد که باعث توجه زیاد عموم علاقمندان و رسانه ها شد.

فان خال که در سال های 2014 تا 2016 برای منچستریونایتد مربیگری کرد، می توانست قبل از این تیم انگلیسی، در لیگ برتر نیز کار کند زیرا در همان سال با پیشنهاد مربیگری تاتنهام هاتسپر مواجه شد.در آن سال هاتسپر دنبال یک مربی باتجربه مثل فان خال می گشت.

فان خال دراین مورد به خبرنگار دیلی میل گفت: در سال 2014 تماس های اولیه از طریق مدیر برنامه ام انجام گرفت. تاتنهام برای همکاری علاقه نشان می داد. بعد از یکسری صحبت های اولیه قرار شد تا دیداری با دنیل لووی، صاحب تاتنهام داشته باشم، اما او می خواست تا جایی که امکان دارد این گفت وگو رسانه ای نشود. قرار بود که لووی به خانه من بیاید. رسانه ها هم به طور کلی از اصل ماجرا که علاقه تاتنهام به من بود، خبرداشتند اما نمی دانستند که قرار ملاقات با لووی دارم. به همین خاطر او در صندوق عقب ماشینی قایم شد و رانند ه ای او را به خانه من آورد تا خبرنگاران خبردار نشوند.

فان خال تصریح کرد: او به این شکل خودش را با مشکل بسیار به خانه ام رساند. ما ملاقات کردیم اما در نهایت به توافق نرسیدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز