گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)


گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)
میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شدند.

میزو از دو گوشی پرچم دار خود یعنی میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو – Meizu 17 Pro رونمایی کرد و از حیث مشخصات، دوربین، امکانات نرم‌افزاری و طراحی ظاهری با یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی طرف هستیم.

سرانجام بعد از یک کمپین تبلیغاتی بسیار طولانی که از مهر ماه سال پیش شروع شده بود، میزو از دو گوشی پرچم دار جدید خود در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کرد. این دو موبایل قوی از نظر مشخصات فنی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و مدل پرو از شارژ وایرلس، دوربین‌های بهتر و حافظه ی رم بالاتر بهره مند است. از نظر ظاهری سری گوشی های میزو ۱۷ بسیار جذاب طراحی شده اند و در پنل جلوی آن ها تنها یک حفره بسیار کوچک برای دوربین سلفی دیده می شود.

در ابعاد بدنه و نمایشگر، تفاوت چندانی بین دو مدل استاندارد و پرو وجود ندارد و تنها گوشی میزو ۱۷ پرو از یک پنل سرامیکی در پشت خود بهره مند است. سری Meizu 17 نخستین محصولات این کمپانی چینی با پشتیبانی از اینترنت ۵G محسوب می شوند و هر دو از نمایشگرهای سوپر امولد در ابعاد ۶.۶ اینچ و با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می برند که آنها را به یک محصول ایده آل برای گیمینگ تلفن همراه و تماشای فیلم و سریال تبدیل می کند.

نخستین بار است که در طراحی گوشی های این برند چینی شاهد قرارگیری یک حفره درون نمایشگر هستیم و دوربین‌های سلفی ۲۰ مگاپیکسلی میزو ۱۷ و میزو ۱۷ Pro داخل آن تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت گوشی نیز زیر نمایشگر قرار گرفته و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و پشتیبانی از استاندارد اچ دی آر ۱۰ پلاس آن ها را به یکی از قدرتمندترین پرچمداران بازار از نظر امکانات نمایشگر لمسی تبدیل کرده است.

گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)

از نظر امکانات صوتی گوشی های سری Meizu 17 از یک چینش دوگانه در اسپیکرهای خود برخوردارند و موتور لرزشی جدید mEngine 3.0 وظیفه ایجاد بازخوردهای لمسی و ویبره های مختلف را بر عهده خواهد داشت. در پنل پشتی هر دو پرچم دار ۲۰۲۰ میزو از سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی بعنوان دوربین اصلی پرده برداری شده است که البته تفاوت های زیادی بین سه سنسور دیگر آن ها وجود خواهد داشت.

در گوشی میزو ۱۷ پرو کاربران از یک ماژوله تله فوتو ۸ مگاپیکسلی بهره می برند که به ادعای کمپانی سازنده امکان بزرگ نمایی تا هشت مرحله بدون افت کیفیت را به آن ها خواهد داد. یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت ثبت عکس هایی با گستردگی ۱۲۹ درجه از دیگر ویژگی های دوربین مدل پرو است و ماژول چهارم نیز به دوربین سه بعدی S5K3 TOF سامسونگ برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق میدان و محتواهای واقعیت افزوده اختصاص خواهد داشت.

گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)

در مدل استاندارد، مشخصات دوربین کمی افت دارد و شاهد یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی برای تصویر‌برداری عریض، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو خواهیم بود.

در بخش پردازشی هر دو گوشی جدید میزو از اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار هستند، ولی مدل پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 سرعت به مراتب بالاتری را در اختیار کاربران می گذارد و این در حالیست که مدل استاندارد دارای ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع کارت های قدیمی تر LPDDR4X خواهد بود. البته صرف نظر از اینکه کدام مدل را خریداری کنید، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی از نوع حافظه های فلش UFS 3.1 در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)

یک باطری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داخل هر دو مدل گوشی جدید میزو هفده با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات از طریق کابل قرار خواهد داشت و در مدل پرو کاربران میتوانند از شارژ وایرلس ۲۷ وات نیز لذت ببرند. رابط کاربری انحصاری Flyme 8.1 در هر دو اسمارت فون وجود دارد و سیستم عامل اندروید ۱۰ بطور پیش فرض بر روی آن ها نصب خواهد بود.

گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)

میزو ۱۷ در سه رنگ سبز، خاکستری رنگ و سفید به فروش می رسد. خبر خوب این است که از همین حالا نیز پیش فروش آن ها شروع شده و کاربران میتوانند مدل پایه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی را قیمت ۵۲۵ دلار خریداری کند. مدل توسعه یافته تر Meizu 17 نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی با قیمت ۵۶۵ دلار به فروش خواهد رسید.

مدل پرو نیز در رنگ های سبز، مشکی و سفید با قیمت ۶۰۵ دلار برای مدل پایه (۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی) به فروش میرسد که مدل پیشرفته تر آن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ ظرفیت داخلی، معادل ۶۶۵ دلار قیمت خواهد داشت. مرحله اصلی فروش گوشی های جدید میزو نیز از سه روز دیگر یعنی از یازدهم می در کشور چین شروع خواهد شد.

در کنار مدل های معمولی، این کمپانی سازنده از دو نسخه ویژه و کلکسیونی رونمایی کرده است که اولی، یک مدل ویژه از میزو ۱۷ پرو با طراحی خاص و سنتی به رنگ سبک نعنایی روشن است که ۱۴۱۵ دلار به فروش میرسد و خریداران میتوانند آنرا از بیست و پنجم می سفارش دهند. مدل بعدی نیز یک نسخه ی ویژه از میزو هفده با طراحی مخصوص نیروی هوایی است و علاقه مندان با پرداخت ۶۵۰ دلار از تاریخ ۲۷ میتوانند آنرا خریداری کنند.

گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)
گوشی میزو 17 همراه با نسخه پرو (Meizu 17) معرفی شد (+ تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن