Dr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب


این نرم افزار یکی از بهترین و برترین آنتی ویروس‌های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به آسانی می‌تواند ویروس‌ها را شناسایی کند.

Dr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتی ویروس یکی از نیاز‌های اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل‌های هوشمند است که باید سعی کرد بهترین‌های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس کش‌ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن‌های دیگر را هم دارد.

یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش سرعت گوشی و رایانه ویروسی شده آن‌ها است، حال برای از بین بردن ویروس‌ها نرم افزار‌های مختلفی وجود دارد، ولی تنها تعدادی از آن‌ها توانسته اند رضایت کاربران را به صورت کامل جلب کنند. آنتی ویروس Dr.Web Security Space یکی از آن‌ها است که با قدرت خاص خود سبب از بین رفتن تمامی ویروس‌های گوشی اندرویدی می‌شود. این آنتی ویروس، از برنامه‌های مخرب گوشی، به شدت محافظت کرده و اجازه ورود ویروس‌ها را به گوشی اندرویدی شما نمی‌دهد. همچنین این نرم افزار را می‌تواند یک آنتی نت قدرتمند دانست، چون قادر است در هنگام وبگردی حریم و امنیت شما را حفظ کند. از قابلیت‌های نرم افزار می‌توان به بروز رسانی مداوم اشاره کرد.


Dr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب
ویژگی‌های دیگر این نرم افزار:
اسکن فایل‌ها و پوشه‌ها با قابلیت انتخاب توسط کاربر ردیابی و شناسایی سریع ویروس‌ها و اقدام به حذف آن‌ها حفاظت از کارت مموری کارت از آلوده شدن به فایل‌های auto run و Exploit.Cpllnk پایین نیاوردن سرعت گوشی و حداقل تاثیر در عملکرد سیستم قابلیت بروزرسانی به نسخه‌های جدید جلوگیری از تماس‌های ناخواسته و پیام‌های اس ام اس پیدا کردن گوشی دزدیده شده به صورت دقیق قرار دادن یک رمز عبور برای ورود به سیستم قابلیت پاک کردن داده‌ها از راه دور در هنگام به سرقت رفتن گوشی بلوکه کردن سایت‌های خطرناک و ویروسی به صورت خودکار دارا بودن هوش مصنوعى قدرتمند جهت از بین بردن ویروس هاى ناشناخته استفاده‌ی بسیار کم و ناچیز از منابع باتری دارا بودن یک گارد مانیتور عنکبوتی برای محافظت همه جانبه پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

در ادامه میتوانید این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.


تصاویری از محیط برنامه

Dr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وبDr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وبDr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب

• دانلود و مشخصات فایل

Dr.Web Security Space v12.6.2 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب
حجم: 34 مگابایت
نسخه: 12.6.2
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 6 و بالاتر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها