برگزاری مسابقه نقاشی به همت امام جماعت مسجد امام سجاد(ع)آمل


برگزاری مسابقه نقاشی به همت امام جماعت مسجد امام سجاد(ع)آمل

بناگر از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع های ماه رمضان-سفره افطار-میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مبارزه با کرونا و مسجد به همت امام جماعت کانون سجادیه خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان تا20اردیبهشت ماه آثار خود را به شماره 09301207514واتساپ کنند.

«قاسم بناگر» درگفتگو با خبرنگار شبستان از ساری به اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و تأکید مراجع ذیصلاح مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی که موجب تجمع می‌شود، برنامه های این کانون به ویژه برنامه های مناسبتی مختص ماه مبار رمضان از طریق شبکه های اجتماعی در حال برگزاری است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: اگرچه فعالیت های جمعی این کانون به دلیل پیشگیری از کرونا و عمل به توصیه های بهداشتی تعطیل شده، اما این تعطیلی مانع ادامه فعالیت های خیرخواهانه و نوع دوستانه بچه های مسجد امام سجاد(ع) نشده است.

وی به فعالیت اعضای این کانون در بخش تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی محلات شهرستان آمل اشاره کرد و افزود: در روزهای مبارزه با ویروس کرونا اجرای طرح های فرهنگی شامل «منبر مجازی»،«پاسخ به سؤالات شرعی»، «مسابقه نقاشی با موضوع های ماه رمضان-سفره افطار-میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مبارزه با کرونا و مسجد»، از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری سجادیه در فضای مجازی است.

بناگر با بیان اینکه مسابقه نقاشی کودکان به همت حجت الاسلام میثم بابایی امام جماعت کانون سجادیه آمل درحال برگزاری است، ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی در رده سنی 4-11 سال آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی به شماره 09301207514واتساپ کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 20اردیبهشت ماه اعلام کرد و یادآور شد: دختران و پسران صاحب نقاشی های برگزیده در شب ولادت کریم اهل بیت(ع) معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!