تولید 25 فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان سمنان


تولید 25 فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان سمنان

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان از تولید 25 فیلم کوتاه در این انجمن در سال 98 خبر داد و گفت: قریب 40 برنامه و فعالیت در حوزه سینمایی، عکس و انیمیشن طی یک‌سال اخیر در این انجمن ارائه شده است.

سعید خجسته‌فر 21 اردیبهشت در بازدید فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از این انجمن اظهار کرد: هر چند سهم این انجمن از بودجه‌ها ناچیز است اما تلاش شده با جذب اعتبارات و نیروهای انسانی هنرمند و هنرجو در این انجمن بسیاری از برنامه‌ها با کیفیت هر چه بیشتر به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: بسیاری از برنامه‌های این انجمن از جمله پاتوق فیلم کوتاه، کارگردانان بزرگ، سینمای ایران، شب‌های مستند و سینما تک به صورت دوره ای و با استقبال علاقه مندان و هنرمندان برگزار شده است.

خجسته فر خاطرنشان کرد: این انجمن در سال ۹۸ یکی از پرکارترین دوره‌های خود در تولید فیلم را تجربه کرد و با برگزاری دو کمپ فیلم سازی، پویش ساخت فیلم حقوق شهروندی و تولیدات نیمه حرفه ای و فیلم های هنرجویی حدود ۲۵ فیلم کوتاه را تولید کرد و در رده فیلم‌های حرفه ای ۲۵ طرح در پورتال انجمن ثبت شد.

وی از برپایی 6 نمایشگاه عکس و پنج اردوی عکاسی با حضور استادان مطرح کشور طی یک سال گذشته خبر داد و گفت:ثبت نام ۵۵ نفر در آزمون فیلم سازی جامع و پذیرش ۴۱ نفر هنرجو در کلاس‌های این انجمن و نیز اعطای بیش از ۶۰ گواهینامه در انجمن دامغان از فعالیت های انجمن سینمای جوانان استان سمنان است.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان خواستار ایجاد شرایط مناسب برای راه‌اندازی سینما تجربه در این انجمن شد و گفت: انجمن سینمای جوانان در استان سمنان دارای دو دفتر و سه نمایندگی است و نمایندگی سینمای جوانان در گرمسار نیز به زودی فعال می‌شود.

فرشید فلاح مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بازدید از انجمن سینمای جوانان سمنان از نزدیک با فعالیت‌ها و برنامه های این انجمن آشنا شد و از امکانات و فعالیت های آن از جمله چند فیلم کوتاه تولیدی دیدن کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان