برای بازگشایی حرم مطهر تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم


برای بازگشایی حرم مطهر تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم

دستورالعمل بهداشتی بازگشایی حرم‌های مطهر را تولیت آستان‌های مقدس تدوین کردند و در جلسات اولیه تصویب شد، اما هنوز در جلسه اصلی ستاد تصویب نشده است.

برای بازگشایی حرم مطهر تابع تصمیم ستاد کرونا هستیمبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما. حجت الاسلام والمسلمین مروی در آیین نامگذاری صحن مبارک امام حسن مجتبی(ع)، افزود: ما تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا هستیم اما همچنان پیگیر بازگشایی حرم ها ضمن رعایت تمام اصول و موازین بهداشتی با تضمین حفظ سلامت زائران که وظیفه شرعی و انسانی ماست، هستیم.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمام اعتاب ایران اسلامی در آروزی لحظه‌ای هستند که مجدد درب‌های اماکن متبرکه بر روی زائران گشوده شود.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: ما نمی‌گوییم دستور العملی که توسط اعتاب تدوین شده است را تصویب کنید، کارشناس این امر شما هستید اما کارشناس حرم‌های مطهر ما هستیم، تصمیم نهایی با شما است اما از نظرات ما استفاده کنید یا حداقل آنها را بشنوید، تا بتوانیم غصه از دل میلیون‌ها محب اهل بیت(ع) برداریم.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: مسئولان ذی صلاح دلسوز هستند، آن‌ها هم می‌خواهند حرم در این ایام ماه رمضان بازگشایی شود اما آن‌ها نیز محظوراتی دارند و ما به این امر واقف هستیم اما از آن‌ها می‌خواهیم به نظرات تولیت‌ها بیشتر توجه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان