158 رزمایش مواسات در کنگاور برگزار شد


158 رزمایش مواسات در کنگاور برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کنگاور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 158 رزمایش مواسات در کنگاور برگزار شده است، گفت: از این تعداد 12 رزمایش مربوط به نیمه نخست ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام علی محمد لروند روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال ۹۹ که در دفتر وی برگزار شد، افزود: در این رزمایش به حدود ۲۰۰ خانواده کم بضاعت با همکاری دفتر رهبر انقلاب در قم کمک رسانی شد.
امام جمعه کنگاور در ادامه به نحوه شناسایی افراد بی بضاعت و ضعیف در روستاها اشاره کرد و افزود: ابتدا از افراد امین و مومن روستاها می‌خواهیم لیست خانواده های کم درآمد را به ما اعلام کنند و در نهایت خانواده هایی که نام آنها بصورت مشترک در لیست افراد امین باشند به عنوان خانواده های زیرپوشش دفتر امام جمعه قرار می گیرند.
حجت الاسلام لروند در ادامه پیشنهاد کرد که کمیته امداد با همکاری بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهره های سخاوتمند ولو با اسم بردن نام آنها در فضای مجازی تجلیل کنند.
او در ادامه تصریح کرد: همچون سال گذشته همایش بزرگ تجلیل از کریمان کنگاوری در ایام پساکرونا برگزار می شود.
امام جمعه کنگاور در خاتمه از برگزاری همایش تجلیل از ۱۲ زکات دهنده به نیابت از ۱۲ امام در شهریور ماه سال جاری توسط کمیته امداد و با همکاری شورای زکات و دفتر امام جمعه خبر داد.
شهرستان کنگاور با ۸۱ هزار نفر جمعیت در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)