ویروس کرونا که سبب وحشت در کره زمین شده چه پیامی دارد؟


ویروس کرونا که سبب وحشت در کره زمین شده چه پیامی دارد؟

دکتر جلیل ملاجوادی،  نویسنده و محقق قرآن و مسائل عرفانی، در خصوص ویروس کرونا با بیان این‌که هر حادثه یک معلم و آموزگار معنوی است؛  گفت: حوادث و مشکلات، پیام الهی است. خدا با زبان حوادث با ما حرف می زند.

ویروس کرونا که سبب وحشت در کره زمین شده چه پیامی دارد؟

به گزارش ایکنا، این ویروس کرونا که سبب وحشت در کره زمین شده و بخش وسیعی از کره زمین را، این انرژی تاریک وحشت گرفته، چه پیامی می‌تواند داشته باشد؟

چرا کار به این‌جا رسید که کسی از خانه بیرون نیاید؟ در حدی که مکان‌های عمومی هم تعطیل بشود؟ چرا می‌گویند در کرونا دستتان را زیاد بشویید؟ چرا می‌گویند ماسک بزنید؟

دریافت فایل صوتی سخنان دکتر جلیل ملاجوادی

با توجه به نمادهایی که از این بیماری می‌بینیم، ماسک زدن نماد القای سکوت است. یکی از بیماری‌های قرن حاضر، پرگویی انسان‌هاست. در واقع به نوعی در پی القای این معنی است که هر طور شده به سمت سکوت حرکت کنید؛ که سکوت همسان با پروردگار است و حقایق در سکوت شنیده می‌شود.

ضدعفونی کردن دست‌ها و گندزدایی هم استعاره از دست شستن از دنیا و درست کردن افکار است.

توصیه می‌شود در خانه‌های خود بمانید؛ گویا خیلی وقت است بشر از خانه دل خود دور افتاده است. به‌جای سفر بیرونی، برگردید به سفر درونی خودتان، برگردید به دل و جایگاه خداوند.

سخنان جذاب و متفاوت «دکتر جلیل ملاجوادی» نویسنده کتاب دیدار با خویشتن را که کمتر کسی شنیده است، از وبگاه محراب نقش دنبال کنید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟