بیش از 9 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان نیمروز توزیع شد


بیش از 9 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان نیمروز توزیع شد

زاهدان- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) 9 هزار و 100 پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان 54 روستای این شهرستان توزیع شد.

علیرضا شهرکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری کمیته امداد و مرکز نیکوکاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طبخ غذای گرم در نقاط مختلف شهرستان نیمروز انجام و بین خانوارهای نیازمند و تحت حمایت توزیع شد.

وی افزود: در راستای رزمایش مواسات و همدلی با شعار "ایران همدل" ۹ هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم آماده سازی و بین نیازمندان توزیع شد.

رییس کمیته امداد شهرستان نیمروز ادامه داد: همچنین در شب‌های آینده ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر بیش از ۳۰ هزار غذای گرم طبخ و میان نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

شهرکی تصریح کرد: افطاری دادن یکی از سنت های حسنه در ماه مبارک رمضان است که هرساله در این ماه پرفضیلت سخاوتمندان به یاری نیازمندان می شتابند.

وی گفت: به منظور رعایت کامل نکات بهداشتی و پروتکل‌های پیشگیرانه، غذای‌گرم و سبدهای غذایی درب منازل نیازمندان و خانوارهای مورد حمایت توزیع می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش