افزایش اثرگذاری ایکنا با کشف شبکه‌های اجتماعی مؤثر و الگو + فیلم


افزایش اثرگذاری ایکنا با کشف شبکه‌های اجتماعی مؤثر و الگو + فیلم

معاون انستیتو اسلامی مسکو تصریح کرد: خبرگزاری بین‌المللی قرآن با کشف شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در کشورهای دیگر و ایجاد فضای ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی و قرآنی ایران و سایر کشورها در آن شبکه‌ها، می‌تواند اثرگذاری قرآنی خود را افزایش دهد.

افزایش اثرگذاری ایکنا با کشف شبکه‌های اجتماعی مؤثر و الگو + فیلمبه گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام اکتای محمداف، معاون انستیتو اسلامی مسکو به مناسبت هفدهمین سالروز تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن درباره رسالت این رسانه اظهار کرد: مأموریت این رسانه در کشورهای مختلف آن است که به بررسی درباره شبکه‌های اجتماعی در کشورهای مختلف بپردازد و به دست آورد که کدام شبکه در کدام کشور بیشتر طرفدار دارد.

وی با اشاره به شبکه‌های اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ، یوتیوب و ...، افزود: در این باره حتی می‌توان چند شبکه پرطرفدار را نیز مورد بررسی و توجه قرار داد و در آن فضا یک صفحه ایجاد کرد و برنامه‌های دینی و قرآنی که در ایران اسلامی روی می‌دهد را انعکاس داد.

محمداف در ادامه این مطلب اظهار کرد: این برنامه‌ها می‌تواند شامل روخوانی، مسابقات قرآن، تفسیر و ... باشد که به صورت جذاب در صفحات ارائه شود.

وی به رسالت دوم این خبرگزاری اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه‌های دینی و قرآنی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، رویکردهای مشابهی در کشورهای اسلامی و غیراسلامی نیز برپا می‌شود که می‌توان از آنها خبر تهیه کرد و در صفحات مختص به این خبرگزاری در شبکه‌های اجتماعی ارائه کرد.

به گفته محمداف، این روند باعث می‌شود که جوانان در کشورهای دیگر از ایران الگو بگیرند و از وقایع داخل ایران مطلع شوند و از سوی دیگر، با دیدن فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی ایکنا، تشویق شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری