بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سال


مطلب بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سال برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بازی های ماشین مسابقه ای همیشه جزء محبوب‌ترین بازی‌ها بودند و حالا با توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند، به‌راحتی در دسترس تمام علاقه‌مندان قرار...

بازی های ماشین مسابقه ای همیشه جزء محبوب‌ترین بازی‌ها بودند و حالا با توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند، به‌راحتی در دسترس تمام علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بعضی از بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 را معرفی کنید.

اگر به بازی های ماشین مسابقه ای علاقه دارید، بد نیست به لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 هم نگاهی بیندازید. این بازی‌ها بالاترین حس رقابت، سرگرمی و هیجان را به کاربر منتقل می‌کنند و توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده‌‌اند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی بازی های ماشینی این است که بهترین فرصت برای استفاده و آزمایش سخت‌افزارهای گوشی را در اختیار شما قرار می‌دهند. فهرست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 گزینه‌های خوبی را پیش روی شما قرار می‌دهد. با تکراتو همراه شوید.

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020

Real Racing 3 Drive# Asphalt 9: Legends Forza Street GRID Autosport CarX Drift Racing Mario Kart Tour Horizon Chase CSR Racing Absolute Drift Thumb Drift Powerboat Racing 3D Beach Buggy Blitz Need for Speed: No Limits

Real Racing 3

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های ماشین سواری موبایل

سری بازی های Real Racing همیشه محبوبیت زیادی داشته است؛ بنابراین بعید نیست که Real Racing 3 را بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 بنامیم. برای تجربه جدی و واقعی رانندگی و شبیه‌سازی بی‌نظیر مسابقه‌های ماشین‌سواری، پرچم Real Racing 3 بالاست.

هر ماشین با توجه به مشخصاتش بر حسب کشش لاستیک، وزن، فرمان و غیره، رفتار متفاوتی دارد و شما کاملا می‌توانید حس ماشین‌های مختلف را درک کنید. در بازی Real Racing 3، می‌توانید در ۱۷ پیست اتومبیل‌رانی و با بیش از ۱۴۰ ماشین رسمی مختلف مسابقه بدهید. ماشین‌هایی مثل لامبورگینی، پورشه، مرسدس بنز، آئودی و فراری تنها تعدادی از این ماشین‌ها هستند. همچنین چند حالت بازی وجود دارد که می‌توانید به صورت چندنفره با دوستانتان بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی زولا ؛ هرآنچه باید درباره بازی زولا بدانید تاریخچه، قوانین و هرآنچه باید درباره بازی مافیا بدانید بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی بهترین بازی های PS4 در سال 2020

طراحی و گرافیک این بازی محشر است، اما گرافیک‌ها و محتوای باکیفیت باعث شده این بازی سنگین باشد و حجم نسبتا زیادی از گوشی را اشغال کند. اگر می‌خواهید بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ، یعنی Real Racing 3 را دانلود کنید، حتما ۱.۵ گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

Drive#

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های ماشین سواری موبایل

این یک بازی خاص است، یک بازی مسابقه‌ای که تعقیب ماشین‌های پرسرعت را در کنار المان‌های سبک مسابقات بی پایان ارائه می‌کند. بلافاصله پس از اجرای بازی Drive#، شما جذب سبک هنری فوق العاده بازی می‌شوید که در هر گوشه باعث جذابیت بازی شده است.

انجام ماموریت ها و باز کردن بخش های مختلف، نیاز به مهارت دارد که آن را طی بازی مداوم به دست خواهید آورد. در بازی ۲۹ خودرو منحصر به فرد و متنوع وجود دارد که می‌توانید آنها را در کنار محیط ها و مسیر های مختلف باز کنید.

گیم پلی بازی نیازمند توجه و دقت و استفاده حساب شده از کنترل‌ها در مواقع حساس است تا بتوانید از موانع و جاده‌های تنگ عبور کنید. هر خودروی جدیدی که باز می‌کنید، سرعت و هندلینگ خاص خود را دارد و می‌توانید با آن در سه زمین بیابانی، برفی و جنگلی مسابقه دهید که در هر کدام ۵ شهر برای گردش وجود دارد. این بازی رایگان است اما تبلیغات در آن وجود دارد که با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانید آنها را حذف کنید.

Asphalt 9: Legends

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های ماشین سواری موبایل

عجیب نیست که مجموعه بازی های آسفالت را در لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ببینیم. مجموعه بازی های ماشین سواری و مسابقه ای «آسفالت» (Asphalt) یکی از بهترین بازی های اندرویدی است و این بازی اغلب توسط منتقدان بازی‌ها و گیمرها تست شده تا مشخص شود این بازی با گرافیک سنگین و حرفه‌ای خود روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها چطور عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 بررسی کامل پلی استیشن 4 اسلیم بهترین عینک های واقعیت مجازی در سال 2020 بهترین گوشی های هوشمند 2020 بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020

نهمین بازی در این مجموعه، ماشین‌هایی واقعی مثل لامبورگینی Veneno دارد که می‌توانید با آن از روی رمپ‌ها و سطوح شیب‌دار بپرید و دریفت کنید. بازی Asphalt 9: Legends مسیرها و نقشه‌های زیادی دارد که می‌توانید با بیش از 50 ماشین پرسرعت و واقعی در آن‌ها مسابقه بدهید. این بازی سبک ماشین‌سواری و مسابقه‌ای به خاطر گرافیک جذاب، جلوه‌های صوتی و طراحی بی‌نظیرش مورد علاقه بسیاری از گیمرهاست.

Forza Street

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های ماشین سواری موبایل

بازی Forza Street هم با ویژگی‌های خود توانسته جای خود را در لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ثبت کند. بازی Forza Steet جزو بازی‌های موفق در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

این قسمت از بازی در خیابان‌های میامی جریان دارد، بازی شامل ماشین‌های روز و کلاسیک است و نسخه‌ی کامپیوتر این بازی به صورت رایگان در استور مایکروسافت وجود دارد و می‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید، Forza Street شامل بخش چند نفره است که می‌توانید آن را با دوستانتان بازی کنید.

GRID Autosport

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

بازی دیگری که باید در لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 قرار بگیرد، GRID Autosport نام دارد. با این بازی، کیفیت کنسولی ماشین مسابقه ای را در گوشی همراه خود تجربه کنید. این بازی دارای گیم پلی و گرافیک بسیار خوبی است و یکی از بهترین گرافیک بازی‌های ماشین مسابقه موبایل را ارائه می‌دهد. موتور فیزیک بازی پویا است و ضربات به خودرو بر روی بدنه و رنگ آن مشخص است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی 2020 بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال 2020 بهترین بازی های اندروید ایرانی 98 بررسی مشخصات فنی سونی PS4 Pro پرفروش ترین و محبوب ترین کنسول های بازی تاریخ جهان

بیش از ۱۰۰ خودرو برای رانندگی و به همین تعداد مسیر برای مسابقه در سرتاسر جهان و انواع مختلف در بازی وجود دارد. GRID Autosport همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا با تنظیمات مختلفی به بازی بپردازید، چه طرفدار مسابقات آرکید باشید چه واقع گرایانه، این بازی مناسب شما خواهد بود.

این بازی کنترل خوب و انعطاف‌پذیری برای گوشی‌های موبایل طراحی کرده است، با اینحال می‌توانید از کنترلر بلوتوثی هم برای بازی استفاده کنید؛ زیرا بازی با این کنترلر ها ساده‌تر است. اگر از علاقه‌مندان مسابقات ماشین هستید، بازی GRID Autosport را از دست ندهید.

CarX Drift Racing

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

بازی ماشینی CarX drift Racing یکی از بازی‌های دیوانه کننده drifting برای اندروید است که می‌تواند شما را معتاد کند. گرافیک واضح آن فوق‌العاده است که دلیل محبوبیت آن به حساب می‌آید. CarX Drift Racing بازیکنان را با آهنگ‌های هیجان‌انگیز و حالت‌های مختلف آهنگ مانند Drift ، Time Track ، Training و multiplayer درگیر می‌کند.

پیروز شوید و پول بیشتری بدست بیاورید تا از آن برای به روزرسانی اتومبیل‌های مسابقه خود استفاده کنید. اگرچه هیچ حریف رایانه‌ای برای رقابت با آن وجود ندارد، اما بازیکنان می‌توانند با Ghost خود که از رکورد قبلی نگه داشته شده است رقابت کنند. اگر مهارت رانندگی خوبی دارید، می‌توانید اتومبیلرانی را به خوبی در مسابقات CarX drift هدایت کنید.

Mario Kart Tour

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

Mario Kart یکی از جالب‌ترین عناوین مسابقه‌ای است که برای اندروید منتشر شده و به همین دلیل باید جایی در لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ما داشته باشد. Nintendo این بازی را به صورت Free To Play ساخته که شاید در نگاه اول این حرکت خوبی باشد و میلیون ها نفر بتوانند بدون پرداخت بازی را تجربه کنند؛ اما یک بدی بزرگ هم وجود دارد و آن، طراحی دقیق بازی برای وادار کردن کاربران به پرداخت حق اشتراک ماهیانه بازی است.

Mario Kart دارای گیم پلی خنده دار و مهیجی است که از یک بازی Mario انتظار دارید و می‌تواند تبدیل به سرگرم کننده ترین بازی موبایل شما شود. در اکثر قسمت‌ها، طراحی خوبی را مشاهده می‌کنید که یک تجربه Mario Kart مناسب را به بازیکنان ارائه می‌کند.

جعبه ها، سکه ها و میانبرهای آشنای سری Mario را هم خواهید دید. با این حال، وجود کنترل‌های بیش از حد ساده و محدودیت‌های مختلف اعمال شده توسط نینتندو برای بازی، از جمله ضعف‌های این بازی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هوشمند 2020 بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2020 بهترین گوشی های 2020 سامسونگ بهترین گوشی های 2020 اپل

Mario Kart موبایل شباهت زیادی به نسخه Switch آن دارد، هرچند تعداد شخصیت‌ها و مسابقات کمتر هستند و همچنین باز کردن تمام شخصیت‌ها بدون خرج کردن پول واقعی تقریبا غیرممکن است. اما این موضوع به این معنی نیست که بدون خرج کردن پول نمی‌توانید از بازی لذت ببرید، بازی همچنان جذاب و سرگرم کننده است اما قطعا در مقابل بازیکنانی که با پول واقعی توانسته‌اند پیشرفت‌های ناعادلانه‌ای داشته باشند شانسی نخواهید داشت.

Horizon Chase

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

یکی دیگر از بازی های ماشین مسابقه ای که می‌توانی در لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 قرار دهیم، Horizon Chase است که یک بازی ماشینی و مسابقه‌ای با موضوع یکپارچه‌سازی با سیستم عامل کلاسیک به شمار می‌رود. این بازی کلاسیک با الهام از بازی های دهه 80 و 90 بازی‌های قدیمی در میان سایرین ساخته شده است.

بازیکنان به احتمال زیاد با Horizon Chase نوستالژیک می‌شوند. مانند اکثر بازی‌های اتومبیلرانی، هر بار که برنده شوید، به جایزه‌هایی مانند آهنگ جدید مسابقه در دره دسترسی پیدا خواهید کرد.

CSR Racing

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

مسابقات درگ جزو محبوب‌ترین مسابقات اتوموبیل است و CSR Racing ساخته شده تا این مسابقات را به بهترین شکل به شما ارائه دهد. در این بازی نیازی نیست نگران فرمان باشید، کافی است بدانید چه زمانی بهترین زمان برای تغییر دنده است.

پیروزی در این بازی ساده و مانند دیگر بازی های مسابقه ای است؛ یعنی باید قبل از حریف به خط پایان برسید. شاخص‌های مختلفی برای پیروزی در درگ‌ها وجود دارند که باید به آنها توجه داشته باشید. همچنین زمان‌بندی مهم است و باید بدانید که چه زمان‌هایی مناسب تعویض دنده است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین گوشی های 2020 شیائومی بهترین گوشی های 2020 آنر بهترین گوشی های 2020 هواوی بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی

علاوه بر امکان خرید اتوموبیل‌های مختلف، می‌توانید قطعات جدیدی تهیه کنید و با ارتقای آنها، قدرت ماشین خود را افزایش دهید. این سری دارای بازی‌های دیگری مانند CSR Racing 2 و CSR Classics است که می‌توانید آنها را نیز امتحان کنید. این موارد، تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که CSR Racing را به بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 تبدیل کرده‌اند.

Absolute Drift

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

بازی Absolute Drift توسط شرکت Noodlecake Studios طراحی و عرضه شده و یک بازی مسابقه‌ای کاملا متفاوت است و با تمام بازی‌هایی که تا الان در لیست معرفی کردیم فرق دارد.

علاوه بر مسیرهای مسابقه‌ای مختلف و رقابت با دیگران، باید نشان‌هایی را که در گوشه‌های مسیر هستند بزنید. این بازی بیشتر درباره دریفت کردن است. طراحی بازی شیک و ساده است و حس بازی‌های قدیمی و ایندی را به شما می‌دهد. در این بازی فقط شش نوع ماشین و سه حالت برای بازی کردن وجود دارد. این بازی به صورت رایگان منتشر شده که به‌راحتی می‌توانید از آن لذت ببرید.

Thumb Drift

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید

اگر از علاقه‌مندان مسابقات دریفت هستید، این بازی برای شما است! همچنین یکی از ویژگی‌های جالب بازی، امکان تجربه آن فقط با یک دست است. بازی دارای گرافیک جذاب و یک هدف ساده است، باید در مسیر های مختلف دریفت بکشید و امتیاز کسب کنید. بیش از ۱۰۰ ماشین مسابقه‌ای در بازی وجود دارد که از طریق پرداخت درون برنامه‌ای و یا پیشرفت در بازی باز می‌شوند. Thumb Drift را نصب کنید تا از ساعت‌ها مسابقه بی پایان و جذاب لذت ببرید.

Powerboat Racing 3D

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی ماشین اندروید 2020

Powerboat Racing 3D هم می‌تواند در لیست بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 جایی داشته باشد؛ هرچند که ماشین مسابقه‌ای نیست؛ اما حس رقابت سرعت را به‌خوبی منتقل می‌کند. در این بازی، یک اسکوتر در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد تا با دیگران رقابت کند و در مسیرهای مطلوب برنده مسابقه باشد. این بازی 40 سطح دشواری را ارائه می‌دهد و مسابقات بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020 قیمت و مشخصات فنی آیفون اس ای 2020 اپل

بازیکنان می‌توانند با سایر بازیکنان از سراسر دنیا به رقابت بپردازید. در این بازی گزینه‌های کنترل کاملاً ساده و مستقیم است. می‌توانید تلفن خود را برای تغییر جهت کج کنید و برای استفاده از توربو و ترمز، روی صفحه ضربه بزنید.

Beach Buggy Blitz

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های ماشینی اندرویدی 2020

بازی Blitz آخرین عضو مجموعه Beach Buggy Racing است و از همان مکانیک و طراحی اعضای دیگر مثل Mario Kart یا Crash Team Racing استفاده کرده است.

این بازی یک بازی مسابقه‌ای ماشین‌سواری است که عمدا به بلوغ و تکامل نرسیده است و بیشتر روی سرعت و گرافیک واقعی تمرکز کرده تا آدرنالین خون شما را بالا ببرد. در این بازی مسابقاتی هستند که باید در آن‌ها آیتم‌های مختلف را جمع کنید و رقیبان را از رده خارج کنید. این بازی در تبلت‌ها فوق‌العاده است، ولی روی گوشی‌های هوشمند هم تجربه خوبی را به کاربران خواهد داد.

Need for Speed: No Limits

بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 ؛ فهرست بهترین بازی های اتومبیل رانی اندروید سالبهترین بازی های ماشین اندرویدی 2020

اگر به دنبال گزینه هیجان انگیزتری هستید، Need For Speed: No Limits یکی دیگر از گزینه‌های فوق‌العاده در دنیای بازی های مسابقه ای است که به‌راحتی می‌تواند عنوان بهترین بازی ماشین اندرویدی 2020 را به خود اختصاص دهد.

بازیکنان در این بازی می توانند در خیابان‌ها رانندگی کنند، قوانین را رعایت نکنند، وسایل نقلیه پلیس را گول زده و از نیترو استفاده کنند. نیاز به مسابقات سرعت باعث می‌شود امتیاز شما برای باز کردن محتویات جالب‌تر جدید مانند ماشین‌ها و ماشین‌های اصلاح شده و غیره امتیاز کسب کند.

بازی معمولاً رایگان است، اما برای افرادی که می‌خواهند تجربه را ارتقا دهند، شامل خریدهای درون برنامه‌ای نیز می‌شود. به طور کلی، به دلیل گرافیکی غنی و قانون شکن، حتی نسخه NFS رایگان باعث ایجاد یک هیجان انگیز مسابقه هیجان انگیز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 پلاس قیمت و مشخصات فنی و قیمت آیفون 12 : بررسی شایعات آیفون 2020 پیش از رونمایی معرفی و بررسی مشخصات گلکسی اس 20 بهترین صفحه نمایش‌ های گوشی در سال 2020 بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2020
جدیدترین و بهترین لپ تاپ های 2020 اچ پی (HP) بهترین مک بوک های 2020 کوپرتینو

.

منبع: androidcentral

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی