بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید


بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید

رسانه کلیک – در این مطلب به سراغ یکی از ستاره های دنیای هالیوود یعنی هیو جکمن رفته و طی دو بخش، نگاهی به 10 مورد از بهترین فیلم های او می اندازیم. هیو جکمن یکی از چهره های مطرح سینماست که هم از پس فیلم های اکشن به خوبی بر می آید و هم […] نوشته بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – در این مطلب به سراغ یکی از ستاره های دنیای هالیوود یعنی هیو جکمن رفته و طی دو بخش، نگاهی به 10 مورد از بهترین فیلم های او می اندازیم.

هیو جکمن یکی از چهره های مطرح سینماست که هم از پس فیلم های اکشن به خوبی بر می آید و هم موزیکال. این هنرپیشه استرالیایی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1999 آغاز کرد اما در سال 2000 و با بازی در اولین قسمت از سری فیلم های مردان ایکس بر سر زبان ها افتاد. او در این مدت موفق شده تا 22 جایزه مختلف از جشنواره های گوناگون را به خود اختصاص دهد. ما در اینجا قصد داریم تا طی دو بخش به معرفی 10 مورد از بهنترین فیلم های هیو جکمن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

The Fountain

بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید

تاریخ اکران: 2006امتیاز IMDB: 7.2

فیلم از سه داستان موازی تشکیل شده که در زمان گذشته، حال و آینده به وقوع می پیوندند. یک جنگجوی اسپانیایی برای نجات ملکه اش از بند به دنبال درخت زندگی می گردد. چند صد سال دیگر پزشکی برای درمان سرطان همسرش، خواص درختان مختلف را مورد آزمایش قرار می دهد. داستان سوم درباره یک مسافر در فضاست که همراه یک درخت به سوی ستاره در حال مرگ پیش می رود. این سه مرد تنها در یک نقطه با یکدیگر اشتراک دارند و آن نجات عشق زندگیشان است. هیو جکمن در نقش هر سه مرد به روی صحنه رفته و مهارت خود در بازیگری را به رخ می کشد.

The Prestige

بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید

تاریخ اکران: 2006امتیاز IMDB: 8.5

دو دوست شعبده باز به نام های رابرت (هیو جکمن) و آلفرد (کریستین بل) پس از وقوع یک حادثه ناگوار به دشمن خونی یکدیگر تبدیل شده و به صورت جداگانه به حرفه خود ادامه می دهند. هر یک از آن ها با افشای اسرار دیگری سعی در بی اعتبار کردن او دارند؛ اما جنگ و نفرت میان این دو منجر به تلفات مالی و جانی بسیاری می شود. بدون شک The Prestige جزو آن دسته از فیلم هایی است که باید بارها و بارها به تماشای آن نشست.

Australia

بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید

تاریخ اکران: 2008امتیاز IMDB: 6.6

یک اشراف زاده انگلیسی به نام سارا (نیکول کیدمن)، مزرعه بزرگی در استرالیا به ارث می برد. او که به طبیعت وحشی و رفتار خشن مردم عادت ندارد، در صدد فروش مزرعه بر می آید؛ اما یک جوان محلی به نام دروور (هیو جکمن) به او پیشنهاد بازسازی زمین را می دهد. این دو پس از مدتی با یکدیگر ازدواج می کنند اما طولی نمی کشد که دروور پس از یک اخلاف نظر کوچک خانه را ترک می کند. همزمان ارتش ژاپن در زمین های استرالیا پیشروی کرده و شهر را به گلوله می بندد؛ آن هم در حالی که سارا و دروور دور از یکدیگر افتاده اند.

Real Steel

بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید

تاریخ اکران: 2011امتیاز IMDB: 7.1

داستان Real Steel در آینده نزدیک اتفاق می افتد؛ یعنی زمانی که بوکس ربات های پیشرفته و خطرناک تبدیل به سرگرمی شده است. هیو جکمن این بار در نقش یک بوکسور ناموفق ظاهر شده که با مشکلات شخصی و مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند. او و پسرش به طور کاملا اتفاقی و هنگامی که در حال گشت زدن در قبرستان ربات ها هستند، به یک ربات بسیار قدیمی به نام اتم بر می خورند. آن ها پس از تعمیر و بازسازی اتم، تکنیک های بوکس را به او می آموزند و آماده رقابت در لیگ ربات ها می شوند.

Les Miserables

بهترین فیلم های هیو جکمن که حداقل یک بار باید ببینید

تاریخ اکران: 2012امتیاز IMDB: 7.6

به یکی از بهترین فیلم های موجود در این فهرست می رسیم. درام-موزیکال بینوایان برگرفته از رمان مشهور نویسنده فرانسوی یعنی ویکتور هوگو است. ژان والژان (جکمن) پس از آزادی از زندان، زندگی جدیدی را بنا کرده و حضانت دختر بچه رنجوری به نام کوزت را نیز بر عهده گرفته است. اما گذشته او به این سادگی ها دست از سرش بر نمی دارد. هیو جکمن در این فیلم علاوه بر بازیگری، هنر خوانندگی خود را نیز به رخ کشید و توانست جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز از آن خود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت