مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام معارفه شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام معارفه شد

در مراسمی با حضور سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، علی‌اکبری به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان معارفه شد.

«مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ایلام همواره در تمامی عرصه‌ها پیش قدم بوده و در این راستا قدم‌های مثبتی به واسطه همدلی و همکاری صمیمانه در بلایای طبیعی و غیر طبیعی برداشت است.

وی با بیان اینکه اختصاص 11.5 میلیون یورو برای خرید بالگرد امدادی اشیانه هلال احمر نشان از توجه سازمان به مطالبات مردم این استان است، گفت: برای ساخت آشیانه بالگرد ۳ میلیارد تومان هزینه شده که امیدوارم با افتتاح این پروژه مطالبات بحق مردم برآورده شود.

حجت الاسلام و المسلمین «جواد الیاسی» نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان، اظهار کرد: بهترین مدیر کسی است که در حوره ریاست با توانمندی همه اختلاف نظرها را دور هم جمع و مشکلات را حل کند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان تاکید کرد: انتخاب بجا و شایسته مدیرکل جدید هلال احمر نشان از توانمندی این فرد برای سکان مدیریت است و باید از فرصت موجود استفاده کرد.

الیاسی تصریح کرد: ملت ایران همواره در سایه نظام جمهوری و زیر چتر ولایت علی‌رغم همه سلایق توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و این امر مهم سرنوشت مردم را به خوبی رقم زده است.

«حسین عارفی» مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حلال احمر نیز اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر همواره تحولات مناسبی در سطح استان ایحاد شده و با براورد نیازمندی‌های استان با کمک مدیران سازمان مذکور برای حل مشکلات تلاش شد و این موضوع مهم به وضوح دیده شد.

وی افزود: در سیل و کنگره عظیم اربعین مبالغ قابل توجهی از سوی معاونت عمران استانداری برای پیش برد اهداف سازمان اختصاص یافت، در این راستا نیز کارهای چشم گیری انجام شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هلال احمر اظهار کرد: کاهش زمان حضور در صحنه‌های عملیاتی و امدادرسانی سریع همواره از مهمترین برنامه‌های این سازمان بوده و در دستور کار جدی این جمعیت قرار داشت.

مهندس «احمد کرمی» معاون عمرانی استانداری ایلام نیز در این مراسم گفت: هلال احمر استان در بخش ارزیابی در سطح کشور رتبه قابل توجهی را کسب کرده و امروز این جمعیت در حیث توانمندی، همدلی، نیروی انسانی و تجهیزات در همه بخشها مجهزتر از گذشته است.

وی با بیان اینکه سازمان هلال احمر باید در بخش مردمی دامنه‌ها را گسترش دهد و در راستای اجرای این امر مهم، اقدامات مناسبی صورت گرفته است، گفت: باوجود محدودیت‌های استان 11.5 میلیون یورو برای خرید بالگرد امدادی هلال احمر استان اختصاص یافته و برای ساخت این پک آشیانه نیز ۶ میلیارد تومان از اعتبارات استانی اختصاص یافت.

کرمی تصریح کرد: ایلام همواره از استانهای حادثه خیز کشور است و همین امر توجه بیشتر به منابع حوزه بحران و هلال احمر را ایجاب می‌کند.

«محمد علی‌اکبری» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز با تاکید بر اینکه مسئولیت یک امانت است و تلاش خواهم کرد که به معنای واقعی امانتداری کنم، گفت: در این مسیر نیازمند همکاری و همدلی همه‌ی اعضای جمعیت هستم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...