دستگیری اعضای باند شرکت های هرمی در پردیس


 دستگیری اعضای باند شرکت های هرمی در پردیس

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از شناسایی و دستگیری اعضای باند شرکت های هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد حسن محمدی"گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحدهای مسکونی در فاز 1 شهر پردیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

انهدام شرکت هرمی در پردیس

وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت های اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق فعالیت شرکت هرمی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی وارد مخفیگاه شده و 11 نفر از اعضای این باند را دستگیر و برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

پاتک پلیس پردیس به مخفیگاه کلاهبرداران

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، پک های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باندهای شرکت های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود مبنی بر دایر کردن شرکت هرمی اعتراف و اقرار کردند برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می دادند از جوانان عزیز خواست: تحت تاثیر تبلیغات سوء و کاذب شرکت های هرمی قرار نگیرند و همواره در برابر این گونه تبلیغات هوشیار باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا