شمارش معکوس برای عرضه سومین نسل ام وی ام 315


بازار خودروهای هاچ بک در همه جا همواره طرفدار دارد و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای اروپایی بیشترین سهم بازار را دارا هستند. به گزارش عصر ایران، شاید باور و دغدغه بیشتر...

بازار خودروهای هاچ بک در همه جا همواره طرفدار دارد و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای اروپایی بیشترین سهم بازار را دارا هستند.

به گزارش عصر ایران، شاید باور و دغدغه بیشتر خریداران سنتی مدل های هاچ بک این است که این خودروها فاقد ایمنی است، اما هاچ بک های جدید و مدرن این باور غلط را از بین برده و عکس آن را اثبات کردند، امروزه بیشتر خودروهای کوچک هاچ بک دارای ایمنی مناسب و معقول هستند.

شمارش معکوس برای عرضه سومین نسل ام وی ام 315

در بازار ایران نیز اوضاع به همین شکل می باشد و با توجه به همین دغدغه های موجود به همراه وضع تحریم، مشاهده می کنیم که بسیاری از خودروهای روز و مونتاژی از بازار ایران خارج و بالطبع بازار خودروهای هاچ بک نیز با محدودیت هایی روبرو شده است.

شمارش معکوس برای عرضه سومین نسل ام وی ام 315


اما در این بین می توان به یک خودروی هاچ بک نسبتا مدرن در بازار ایران اشاره کرد و آن هم ام وی ام 315 است ، خودرویی که دارای طراحی ایتالیایی می باشد و پلت فرم نسل 2 فولکس واگن گلف.

ام وی ام 315 نیز به مانند سایر محصولات ام وی ام دارای اطاقی مستحکم می باشد که در سگمنت خود مناسب است. خودرو دارای پایداری مناسب و فضای داخلی ( ارگونومی مناسب ) می باشد.

قطعا پلت فرم مستحکم در کنار طراحی قوی و امکانات معقول ایمنی چون اضافه شدن سیستم پایداری الکترونیکی ( ایی اس پی ) در فیس لیفت جدید آن در کنار ایربگ های جلو و سیستم های ( ای بی اس و ایی بی دی ) وجهه قابل قبولی را به لحاظ ایمنی به این خودرو می بخشد.

ام وی ام 315 در کنار ظاهر جذاب و مدرن خود در طول 8 سال گذشته از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار بوده و در نهایت دارای ارزشی بوده که توانسته است توجه بسیاری از خریداران خودروهای هاچ بک را به سمت خود جذب کند.

مزیت دیگر خودرو فوق، فضای راحت داخلی در مقایسه با بسیاری از هاچ بک های موجود بازار است به طوری که نشستن در سمت عقب خودرو در مقایسه با خودروهای هاچ بک رقیب برای این خودرو راحت و آسان می باشد و همچنین برای استفاده خانوادگی نیز یک هاچ بک مناسب و راحت است.

شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین ورژن خودرو ام وی ام 315 را با چهره ای جذاب تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان