فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می‌آید


فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می‌آید

با پایان یافتن سریال کرگدن و کمی بعد، هم گناه و دل، فصل جدیدی از سریال‌ها با حضور جیران، عاشقانه 2، آقازاده و قورباغه در شبکه نمایش خانگی بازخواهد شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول‌دانلود، وب‌سایت کول دانلود امکان دانلود قانونی و رسمی این آثار را در کنار آرشیو بزرگی از فیلم‌ها و سریال‌ها برای شما علاقه‌مندان آماده کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا روش‌های دانلود این ۴ سریال محبوب را به شما ارائه کنیم!

تهیه‌کننده: آقازاده را ساخته‌ایم تا بسیاری را بی‌خواب کنیم!

آقازاده عنوان اولین سریالی ست که از این لیست به مرحله پخش رسیده است. این سریال بسیار جذاب و تماشایی که با تیم سازندگان سریال موفق "پدر" ساخته و تهیه‌ شده است از روز عید فطر سال ۹۹ قسمت اول خود را به نمایش خانگی عرضه می‌کند.

بازیگران و هنرپیشه‌های فراوانی از جمله امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی، نیکی کریمی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. حامد عنقا نیز به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال آقازاده شرکت داشته است.

معرفی بیشتر سریال آقازاده

فصل دوم سریال محبوب عاشقانه ۲

فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می‌آید

بنابر جدیدترین گزارش سایت کول دانلود و بر طبق آخرین گزارش و مصاحبه با تهیه‌کننده سریال عاشقانه این سریال بالاخره از خرداد ۹۹ آغاز به فیلم‌برداری می‌کند و تنها پس از چند ماه به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد. با پخش سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی بسیاری از مخاطبین این‌گونه گمان می‌کردند که دل همان عاشقانه ۲ است ولی این فرضیه اشتباهی بود چرا که اصلاً حتی شباهتی هم بین این دو سریال نبود.

هنوز جزییاتی از این سریال درز پیدا نکرده، گرچه به گفته کارگردان، سناریو سریال آماده است و ما آماده فیلم‌برداری هستیم. البته بازهم بر طبق آخرین گفته‌های هومن کبیری (تهیه‌کننده) به‌جز مهناز افشار که به دلیل مهاجرت دیگر در ایران نیستند، با سایر بازیگران مانعی برای ادامه همکاری نداریم و همه تلاش این است که همگی بازیگران در پروژه حضور داشته باشند. تنها مسئله مبهم هومن سیدی است که پس از بازی در عاشقانه و سپس سریال گل شیفته، اعلام کرد که دیگر میلی برای بازی در این‌گونه ژانرها ندارد. حالا باید دید که کستینگ این سریال به چه ترتیب رقم خواهد خورد و با چه چینشی هنرپیشه‌ها به جلوی دوربین منوچهر هادی خواهند رفت.

اطلاعات بیشتر از فصل دوم سریال عاشقانه

قورباغه / سریالی متفاوت از هومن سیدی

فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می‌آید

خلاصه داستان قورباغه به ما می‌گوید که: دنیا برای من جای کوچیکه. بعضی‌ اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه‌جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم.

این سریال با تم و حال و هوایی کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار ایرانی، امید بسیاری دارد که بتواند رونق اساسی به شبکه نمایش خانگی بدهد. پروژه‌ای که با سخت‌گیری‌های بسیاری به‌پیش رفته و حال باید دید که تا چه حد می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

معرفی بیشتر سریال قورباغه

سریال جیران، اثر جدید حسن فتحی

فصل دوم عاشقانه پس از سریال آقازاده و قورباغه به شبکه نمایش خانگی می‌آید

حسن فتحی کارگردان پر سابقه و موفق ایرانی سریالی دیگر را در مدیوم خانگی با نام جیران می‌سازد.

سریالی که بازیگران آن نیز مشخص‌ شده‌اند: بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، شبنم مقدمی، گلاره عباسی خبر از کستینگ قوی و گلچین شده این کار دارند.

چیزی که درباره جیران می‌توان گفت، همانند دیگر آثار آقای فتحی یک کار تاریخی/درام هست که همچو سریال پهلوانان نمی‌میرند در زمان قاجار روایت می‌شود. داستان سریال درباره‌ عشق ناصرالدین‌شاه به یکی از زنان حرم‌سرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب‌سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فراگرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین‌شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

اطلاعات بیشتر از سریال جیران

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل