پشم های «کپشیر» فروخته شد


پشم های «کپشیر» فروخته شد

با وجود این که فروردین جزو ماه های پردرآمد شرکت «پشم شیشه ایران» نیست اما؛ رشد قابل ملاحظه‌ای در این خصوص به ثبت رسید.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «پشم شیشه ایران» در فروردین ماه سال 99 و در اولین ماه از سال مالی جدید خود، توانست نزدیک به 32 میلیارد ریال درآمد کسب کند؛ این در حالی است که طی همین مدت از سال 98 درآمد 18 میلیارد ریالی به بار نشسته بود.

بر اساس این گزارش، علت رشد 78 درصدی درآمد فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 78 درصدی مقدار فروش است. البته افزایش نرخ های فروش نیز اثر خود را در این موضوع گذاشته است.

همان طور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، فروش پشم شیشه رشد 233 درصدی داشته و ایزوگام نیز 33 درصد بیش از فروردین سال قبل درآمد به دنبال داشته است اما؛ مبلغ فروش فروردین ماه سال 99 نسبت به اسفند ماه سال 98 کاهش 77 درصدی را نشان می دهد.

پشم های «کپشیر» فروخته شد

از آن جا که به سبب ماهیت فعالیت «کپشیر» و تولیدات شرکت که مربوط به فصل زمستان است، کاهش فروش در فصول گرم سال امری طبیعی است.

لازم به ذکر است که «کپشیر» در سال 98 با رشد 165 درصدی به ازای هر سهم 1445 ریال سود ساخت. این شرکت پیش بینی کرده در سال 99 با رشد مقداری فروش و البته نرخ های فروش، به درآمد یک هزار و 345 میلیارد ریالی دست یابد که 25 درصد بیش از درآمد سال 98 است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...