آزمایشگاه کووید 19 دانشکده پرستاری لار کاملا ایزوله و ایمن است


آزمایشگاه کووید 19 دانشکده پرستاری لار کاملا ایزوله و ایمن است

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان تاکید کرد که آزمایشگاه تشخیص کووید 19 دانشکده پرستاری این شهرستان کاملا ایزوله و ایمن بوده و درهای ورود و خروج آن از مجموعه آموزشی دانشکده جداست و خطری برای دانشجویان و پرسنل این مرکز ندارد.

دکتر محمدحسین کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار نامه‌ای از سوی نمایندگان دانشجویان دانشکده پرستاری شهرستان لار، مبنی بر لزوم جابجایی آزمایشگاه تشخیص کووید١٩ از محوطه این دانشکده، تاکید کرد: انتشار این نامه تنها در فضای مجازی(واتساپ) ارسال شده و هیچ نامه مکتوبی دال بر اینکه دانشجویان این دانشکده خواهان این مهم هستند به دفتر رئیس دانشکده ارسال نشده است.

او انتشار این نامه را ایجاد هجمه از سوی یکی از کسانی که ارسال کننده متن بوده و خود مشکل انضباطی در دانشکده متبوع دارد، افزود: حدود دو هفته پیش نامه‌ای برای بنده در فضای مجازی ارسال شد که باید آزمایشگاه تشخیص کووید ١٩ دانشکده پرستاری تعطیل شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: از اداره امور آزمایشگاه‌های شیراز برای بررسی حضوری از آزمایشگاه تشخیص کووید ١٩ در دانشکده پرستاری دعوت شد و نتیجه بررسی پس از بازدید، این بود که آزمایشگاه کاملا ایزوله است و در آن از مجموعه آموزشی این دانشکده نیز جدا شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز، تهیه وسایل مورد نیاز و فضای فیزیکی این آزمایشگاه هزینه شده است.

او با تاکید مجدد بر اینکه هیچ نماینده‌ای سوی دانشجویان دانشکده پرستاری مراجعه حضوری نکرده و تنها در فضلی مجازی اقدام به انتشار یک متن نامه کرده‌اند، عنوان کرد: جای تعجب است برای کسی یا کسانی که پرستاری می‌خوانند اما می‌ترسند با کرونا برخورد کنند! چطور ممکن است اینگونه افراد در بیمارستان‌ها از افراد کرونایی مراقبت کنند؟

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اضافه کرد: عده‌ای خارج از گود و خارج از شهرستان نشسته‌اند و نامه نوشته‌اند. در حالی که امنیت آزمایشگاه کاملا برقرار و محیط کاملا ایزوله است و تنها هدف از انتشار این نامه ایجاد هجمه در فضای مجازی است نه در فضای حقیقی.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...