تداوم تلاش هلال‌احمر برای یافتن کودک غرق شده در ارومیه


تداوم تلاش هلال‌احمر برای یافتن کودک غرق شده در ارومیه

ارومیه- ایرنا- رییس هلال‌احمر ارومیه گفت: تلاش نجات‌گران هلال‌احمر بعد از چهار روز همچنان برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه «باراندوزچای» ادامه دارد.

جواد علیزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کودک پنج ساله روز جمعه هفته گذشته در رودخانه باراندوزچای در محدوده روستای «علی‌آباد» با افتادن در آب این رودخانه دچار سانحه شد.

وی افزود: از زمان وقوع این حادثه تاکنون چهار تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر ارومیه متشکل از تیم‌های واکنش سریع، آنست و سیلاب به همراه تجهیزات لجستیکی لازم به محل وقوع حادثه اعزام و عملیات جست‌وجو را در این رودخانه آغاز کردند.

وی با بیان اینکه درپی اعلام نیاز تیم‌های امدادی اعزام شده به صحنه، تیم‌های پشتیبان نیز به محل حادثه اعزام شدند بیان کرد: تاکنون هشت تیم پنج نفره و ٢ تیم آنست به همراه سگ‌های جستجو و نجات هلال احمر، محدوده‌ای به شعاع ١٢ کیلومتر از محل حادثه را برای یافتن کودک غرق شده بررسی کرده‌اند ولی تاکنون نتوانسته‌اند جنازه این کودک را پیدا کنند.

رییس هلال احمر ارومیه گفت: عملیات جستجو هم‌چنان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی از طریق روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گزارش ایرنا عصر روز جمعه ١٩ اردیبهشت‌ماه جاری، غرق شدن یک کودک پنج‌ساله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات آذربایجان‌غربی گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا