آغاز توزیع 20 هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد گلستان


آغاز توزیع 20 هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 27 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان سبد کالا دریافت کردند، گفت: از امروز 20 هزار خانوار دیگر سبد کالا دریافت می‌کنند.

عیسی بابایی امروز در رزمایش "همدلی برای ایران همدل" که در مصلی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا، کمیته امداد به‌منظور حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد در دو مقوله بهداشتی و معیشتی ورود پیدا کرد.

وی افزود: طی این مدت در سه مرحله ۳۵ هزار بسته بهداشتی بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: در اسفندماه ۳۵۰۰ خانوار که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی شدند، تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند.

بابایی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات بعد از بیانات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: از ۷۸ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان، ۲۷ هزار خانوار از سبد کالا بهره‌مند شدند. با پیگیری‌های صورت گرفته، ۲۰ هزار سبد کالا دیگر نیز در نظر گرفته‌شده که از امروز توزیع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در سیل سال گذشته، ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دچار آسیب جدی شد که با تلاش صورت گرفته تا پایان سال ۹۸، بیش از ۲ هزار واحد ساخته و تحویل مددجویان شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ادامه ساخت‌وسازها به شیوع کرونا برخورد کرد، ساخت واحدهای مسکونی باقیمانده در اولین فرصت انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در سفر بهمن‌ماه سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، سهمیه ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان به استان اختصاص یافت که از این تعداد ۱۵۰۰ واحد متعلق به مددجویان کمیته امداد است.

بابایی گفت: در این ایام تاکنون ۴۰۰ حامی ایتام جذب شد و امیدواریم در شب‌های قدر امسال نیز همانند سال‌های گذشته حمایت از ایتام را داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید