مدارس خرم‌آباد 27 اردیبهشت بازگشایی نمی‌شود


مدارس خرم‌آباد 27 اردیبهشت بازگشایی نمی‌شود

خرم‌آباد – ایرنا – فرماندار خرم‌آباد گفت: با توجه به اعلام شرایط قرمز کرونا مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان 27 اردیبهشت بازگشایی نخواهد شد.

جعفر طولابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مقرر شده مدارس در ۲۷ اردیبهشت بازگشایی و برای دانش آموزان رفع اشکال شود اما به دلیل شرایط ویژه کرونا در شهرستان خرم آباد، بازگشایی مدارس شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: پس از ماه مبارک با توجه به شرایط روز در خصوص بازگشایی مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

وی گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا اختیاراتی به فرمانداران واگذار کرده تا متناسب با شرایط تصمیم گیری کنند و بر همین اساس فردا چهارشنبه با برگزاری شورای اداری شهرستان تصمیم گیری نهایی در خصوص محدودیت های جدید اعمال و اعلام می شود.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر تشدید نظارت بر فعالیت اصناف افزود: ارباب رجوع ادارات و بانک ها بدون تجهیزات بهداشتی ماسک و دستکش حق ورود ندارند و در غیراینصورت از مراجعه انها به دستگاهها ممانعت خواهد شد.

طولابی بیان کرد: همچنین خدمات حضوری ادارات باید به حداقل برسد، کارکنان ملزم به رعایت نکات بهداشتی شوند و زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و گندزدایی داخل و پیرامون ادارات با جدیت رصد می شود.

وی اظهار داشت: ورود به اماکن اقامتی، تاریخی، گردشگری، پارک ها و بوستانها و برگزاری مراسم ترحیم، تشییع و عروسی همچنان ممنوع است و آرامستان ها باید توسط شهرداری کنترل شوند.

فرماندار خرم آباد گفت: در شب قدر تنها مکان عمومی برای برگزاری مراسم مصلی الغدیر خرم آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی است و برگزاری مراسم در پادگان امام حسین (ع) مشروط به تصمیم سپاه است.

طولابی در خصوص احتمال اعمال محدودیت در ورودی های خرم آباد نیز بیان کرد: این شهر نقطه مرزی با استان های همجوار ندارد و بنابر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شده شهرهایی که در کنار استان های همسایه هستند به تشخیص فرمانداران در این راستا تصمیم گیری نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!