پشت‌صحنه غرفه کونیگ‌زگ در نمایشگاه ژنو 2020


پشت‌صحنه غرفه کونیگ‌زگ در نمایشگاه ژنو 2020

نمایشگاه خودروی ژنو 2020 که قرار بود بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خودرویی دنیا در نیمه اول سال 2020 باشد به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد و ما با سیل رونمایی‌های آنلاین خودروسازان روبرو شدیم. یکی از خودروسازانی که قرار بود در نمایشگاه ژنو حسابی خبرساز شود کونیگ زگ بود. این سوپر اسپورت ساز سوئدی … The post پشت‌صحنه غرفه کونیگ‌زگ در نمایشگاه ژنو...

نمایشگاه خودروی ژنو 2020 که قرار بود بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خودرویی دنیا در نیمه اول سال 2020 باشد به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد و ما با سیل رونمایی‌های آنلاین خودروسازان روبرو شدیم.

پشت‌صحنه غرفه کونیگ‌زگ در نمایشگاه ژنو 2020

یکی از خودروسازانی که قرار بود در نمایشگاه ژنو حسابی خبرساز شود کونیگ زگ بود. این سوپر اسپورت ساز سوئدی جسکو ابسلوت و جمرا را تنها چند روز مانده به آغاز نمایشگاه ژنو روانه این محل کرده بود. کریستین ون کونیگ زگ مدیرعامل و مؤسس این برند با انتشار ویدئویی پشت‌صحنه غرفه‌ی کونیگ زگ در ژنو 2020 را بازگو کرده است.

پشت‌صحنه غرفه کونیگ‌زگ در نمایشگاه ژنو 2020

اساساً کونیگ زگ ساختمانی را داخل ساختمانی دیگر بنا کرده و غرفه‌ای بسیار شیک و کاربردی را طراحی نموده است. علاوه بر غرفه اصلی، کونیگ زگ دو بخش برای کنفرانس، اتاق پیکربندی جسکو، محل و گفت‌وگو و جایگاه ایکس باکس با حضور فرمان و صندلی واقعی رگرا و… را تدارک دیده است. آنچه که بیش از همه باعث تعجب و سورپرایز ما شده کپی ساده‌ای از پیست آنگلهولم بوده است.

پشت‌صحنه غرفه کونیگ‌زگ در نمایشگاه ژنو 2020

نگاهی سریع به یکی از اتاق‌های غرفه‌ی کونیگ زگ در نمایشگاه لغو شده ژنو نشان دهنده‌ی جو فوق‌العاده‌ای است. نمایشگاه امسال قرار بود خودروهای فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذارد و طراحی غرفه‌ی کونیگ زگ این موضوع را به‌خوبی نشان می‌دهد.

با این وجود کونیگ زگ دو سوپرکار جدید خود را به‌صورت آنلاین رونمایی کرد و هر دو هم خودروهای فوق‌العاده‌ای بودند. دیدن این ویدئو را حتماً توصیه می‌کنیم!

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !