مهم‌ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است


مهم‌ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار جلوگیری از تحریف دفاع مقدس است

گرگان - ایرنا - جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، جلوگیری از فراموشی، تحریف رشادت‌های بزرگ مردان تاریخ ایران و رساندن پیام شهدا به گوش مردم و سایر ملت‌ها از وظایف اصلی این بنیاد است.

امیر سرتیپ محمد فهمیده قاسم‌زاده روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: اگر امروز در مسیر ولایت هستیم، به برکت هشت سال دفاع مقدس و ریخته شدن خون هزاران شهید است که امیدواریم بتوانیم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر (عج) تقدیم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، بر ضرورت و توجه همه دستگاه‌ها و نهادها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد.

آیین‌های هفته دفاع مقدس هر سال از ۳۱ شهریورماه و همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹ در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

استاندار گلستان هم در این مراسم با تاکید بر غنای فرهنگ جنگ تحمیلی گفت: ارایه و نشر مستندات دفاع مقدس با زبان هنر، نسل فعلی را در مقابل تهاجمات فرهنگی غرب واکسینه می کند.

هادی حق شناس اظهار داشت: نمونه‌های تاریخی زیادی از رشادت دلاور مردان و زنان در دوران دفاع مقدس وجود دارد که می توان با زبان شیوای هنر به نسل هایی که آن دوران را درک نکرده اند منتقل کرد و زمینه افزایش سرمایه های اجتماعی را فراهم آورد.

وی افزود: آثار مکتوب بسیاری در زمینه دفاع مقدس تولید شده که باید زمینه افزایش مطالعه را در جامعه فراهم آورد.

در این مراسم از تلاش های سردار ملک شاهکویی تقدیر و سرهنگ کاظمی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری