جنسن باتن علاقمند به شرکت در مسابقات ایندی کار


فرمول یک ایران – مدیر کمپانی مکلارن، زاک براون اعتراف کرده است که قهرمان جهان فصل 2009 جنسن باتن و اسطوره نسکار جیمی جانسون علاقمندی خودشان را برای شرکت در مسابقات ایندی کار اعلام کرده اند. تا به اینجا حضور قهرمان جهان دو دوره از رقابت های فرمول یک، فرناندو آلونسو برای شرکت در مسابقه ایندی 500 سال 2020 به عنوان یکی از راننده های مکلارن تایید شده...

فرمول یک ایران – مدیر کمپانی مکلارن، زاک براون اعتراف کرده است که قهرمان جهان فصل 2009 جنسن باتن و اسطوره نسکار جیمی جانسون علاقمندی خودشان را برای شرکت در مسابقات ایندی کار اعلام کرده اند.

تا به اینجا حضور قهرمان جهان دو دوره از رقابت های فرمول یک، فرناندو آلونسو برای شرکت در مسابقه ایندی 500 سال 2020 به عنوان یکی از راننده های مکلارن تایید شده است. راننده 38 ساله اسپانیایی قرار است که پس از عملکرد تحسین بر انگیزش در مسابقه ایندی 500 2017 با تیم آندرتی اتواسپرت و مرحله تعیین خط تلخش برای مکلارن در سال پیش، دوباره در این رقابت ها حاضر شود.

حال به خاطر شیوع ویروس همه گیر کرونا، برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در آمریکا متوقف شده است و فعلا قرار است که مسابقه ایندی در روز چهارم ماه جولای برگزار شود و 104 امین مسابقه ایندی 500 قرار است که در روز 23 ام ماه آگوست برگزار شود.

در اوایل ماه مارس بود که خبر آماده شدن کارکنان تیم مکلارن اَرو، برای سومین حضور خود در مسابقات ایندی کار به رانندگی جنسن باتن در پیست Road America که قرار بود روز 21 ام ماه ژوئن برگزار شود منتشر شده بود.

قهرمان هفت دوره رقابت های نسکار کاپ، جیمی جانسون که در نظر دارد فصل 2020 آخرین فصل حضورش به عنوان یک راننده تمام وقت نسکار باشد قرار بود که با خودروی تیم مکلارن تستی را در پیست باربر موتوراسپورت پارک در ماه آوریل انجام دهد و علاقمند به شرکت در مسابقات خیابانی ایندی کار بود.

به هر حال، زاک براون مدیر کمپانی مکلارن اعلام کرده است که علاقمند بودن جانسون و باتن به دلیل تقویم بازنگری شده و عدم تست های کافی برای حضور در ایندی کار فعلا باید متوقف شود:

من با هر سه نفر این افراد صحبت کردم. هر سه نفر آنها از مسابقات ایندی کار واقعا لذت می بردند و می خواهند که مسابقه دهند. هر سه نفر این افراد فوق العاده روحیه رقابتی دارند. فکر می کنم که امسال، ایندی کار قوانین محدود کننده ای را در مورد تست دارد و متاسفانه این باعث می شود که امسال کار سخت تری را داشته باشیم به این خاطر که فکر نمی کنم که هیچ کدام از این افراد بخواهند فقط در یک تمرین روز جمعه سوار بر خودرو شوند.

جنسن باتن علاقمند به شرکت در مسابقات ایندی کارجنسن باتن علاقمند به شرکت در مسابقات ایندی کار

فرناندو آلونسو و جنسن باتن

فکر می کنم که آنها بیش از اندازه حرفه ای هستند و می دانند که این ورزش خیلی رقابتی است و نمی توانند بدون داشتن تست های کافی صرفا سوار بر خودرو شوند و با این افراد مسابقه دهند.

اما من می توانم بگویم که این سه راننده…متعجب نمی شوم روزی را ببینم که یکی از این سه نفر، یا هر سه آنها در مسابقه ایندی کار باشند و فکر می کنم که این اتفاق اگر رخ دهد خیلی هیجان انگیز خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !