عکس دیده نشده از روزبه حصاری و فرناز رهنما در سریال بچه مهندس3


عکس دیده نشده از روزبه حصاری و فرناز رهنما در سریال بچه مهندس3

رکنا: تعدادی از عوامل سریال بچه مهندس 3 عکسی از پشت صحنه این سریال منتشر کردند.

عکس دیده نشده از روزبه حصاری و فرناز رهنما در سریال بچه مهندس3

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، بچه مهندس نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که در سه فصل تولید شده است، کارگردان این سریال علی غفاری است و از بازیگران آن می‌توان به ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند اشاره نمود.

بنا بر اظهارات تهیه کنندهٔ این سریال، این مجموعه از ابتدا برای ماه رمضان ساخته نشده بود اما با تصمیم مدیران سیما فصل اول آن در ۳۰ قسمت در ماه رمضان ۱۳۹۷ از شبکه دوم سیما پخش شد.

فصل دوم این مجموعه نیز از دی ماه ۹۷ پخش آن شروع و در بهمن ۹۷ به پایان رسید، فصل سوم این مجموعه در ماه رمضان ۱۳۹۹ پخش شد.

داستان سریال بچه مهندس

داستان این مجموعه در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم '''جواد جوادی''' مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و … نقش کودکی جواد جوادی (فصل اول) را یونا تدین ایفا کرد، مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد جوادی (فصل دوم) را ایفا کرد و در فصل سوم سریال بچه مهندس، روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را بر عهده گرفت.

این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده بود و قرار شد در ماه رمضان همان سال از شبکه پنج پخش شود اما به دلیل آماده نشدن سریال ویژه ماه رمضان شبکه دو (پدر) این سریال از شبکه دو پخش شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته