کتاب کاش برگردی خاطرات مادر شهید زکریا شیری رونمایی شد


کتاب کاش برگردی خاطرات مادر شهید زکریا شیری رونمایی شد

قزوین - ایرنا - کتاب کاش برگردی ، خاطرات مادر شهید زکریای شیری به قلم محمدرسول ملاحسنی، روز سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، خانواده این شهید و امام جمعه اقبالیه در منزل شهید شیری رونمایی شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم گفت : خوشحال هستیم در این ایام ملکوتی و معنوی، کتاب خاطرات شهید زکریا شیری به چاپ رسیده است چرا که این ایام برکات این کتاب را دوچندان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: شهدا در زندگی و پس از شهادت، منشأ برکت هستند چرا که با پیروی از قرآن که خداوند آن را کتاب با برکت و کریم نامیده است، زندگی کردند و برای جلب رضای خدا پا در مسیر مبارزه و شهادت گذاشتند.

کتاب کاش برگردی خاطرات مادر شهید زکریا شیری رونمایی شد

امام جمعه قزوین با تقدیر از نویسنده این کتاب گفت: کتاب «یادت باشد» که در آن زندگی شهید حمید سیاهکلی روایت شده بود، مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و ان‌شاءالله «کاش برگردی» نیز که زندگی شهید مظلومی را روایت کرده است به همان اندازه دیده و اثرگذار خواهد شد.

کتاب کاش برگردی خاطرات مادر شهید زکریا شیری رونمایی شد

در این مراسم پدر و مادر این شهید والامقام از گردآوری و تألیف کتاب کاش برگردی قدردانی کردند و محمدرسول ملاحسنی نویسنده این کتاب نیز گزارشی از مراحل تألیف و نشر آن ارائه کرد.

نویسنده این کتاب که قبلا با کتاب «یادت باشد» نگاهی عاشقانه به زندگی مدافعان حرم داشته است این بار در کتاب «کاش برگردی» در نگاهی تازه، داستان زندگی یکی از شهدای مدافع حرم را از زبان مادر شهید به روایت می نشیند و در صفحات مختلف نکات تربیتی یک زندگی ساده را با روایتی داستانی و جذاب تقدیم خوانندگان می کند.
کتاب یادت باشد پنجره‌ای عاشقانه بود برای از خود گذشتن و کتاب کاش برگردی پنجره‌ای مادرانه است برای از کجا آمدن. کاش برگردی روایت تربیت حمیدها و زکریاهای عصر ماست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید