بیوگرافی مهشید جوادی


بیوگرافی مهشید جوادی

بیوگرافی مهشید جوادی جوان آینده دار تلوزیون ایران با بازی در سریال آنام و حالا بار دیگر در سریال پرمخاطب بچه مهندس 3  مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است. این بازیگر جوان که اصالتا اهل ارومیه است با بازی خود توانسته به شهرت و معروفیت خوبی دست پیدا کند. بیوگرافی مهشید جوادی و عکس … نوشته بیوگرافی مهشید جوادی اولین بار در پورتال جامع ایران بانو...

بیوگرافی مهشید جوادی جوان آینده دار تلوزیون ایران با بازی در سریال آنام و حالا بار دیگر در سریال پرمخاطب بچه مهندس ۳ مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است. این بازیگر جوان که اصالتا اهل ارومیه است با بازی خود توانسته به شهرت و معروفیت خوبی دست پیدا کند. بیوگرافی مهشید جوادی و عکس های جالب او در اینستاگرام را در ایران بانو ببینید .بیوگرافی روزبه حصاری و بیوگرافی کامران تفتی را هم بخوانید

بیوگرافی مهشید جوادی

بیوگرافی مهشید جوادی:

نام: مهشید

نام خانوادگی: جوادی

متولد: ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی مهشید جوادی

زندگینامه مهشید جوادی:

مهشید جوادی ۲ بهمن ۱۳۷۴ در ارومیه متولد شد. او از ۱۴ در سالگی کلاس‌های خبرنگاری و گویندگی شرکت می‌کرد و در دانشگاه نیز از رشته‌ی کارشناسی ریاضی کاربردی فارغ‌التحصیل شد.

مهشید جوادی پس از ورودش به عرصه‌ی بازیگری در چند فیلم کوتاه و تله فیلم حضور داشت و نخستین بار نیز در سال ۱۳۹۳ بود که در سریال «حورمت» جلوی دوربین رفت. این سریال که به زبان آذری ساخته شده بود در شبکه‌ی استانی آذربایجان غربی پخش شد.

بیوگرافی مهشید جوادی

شروع فعالیت هنری :

مهشید جوادی فعالیت‌های حرفه‌ایش را از ارومیه آغاز کرد و در این راه برنامه‌های مشخصی نیز برای خودش داشته. به گفته‌ی او: «خیلی اتفاقی وارد بازیگری نشدم و قبل از ورود به این حرفه برنامه‌ریزی شخصی برای این عرصه داشتم.» مهشید جوادی که فعالیت در شبکه‌های استانی را بی‌فایده می‌دانست در این‌باره گفته است: «در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما بازی در شبکه‌های استانی به نحوی درجازدن است و پیشرفتی برای هنرپیشگی به حساب نمی‌آید». سریال «دریا» محصول سال ۱۳۹۵ یکی از همین آثاری است که مهشید جوادی را در شبکه‌ی استانی ارومیه جلوی دوربین برد.

بیوگرافی مهشید جوادی

سال ۱۳۹۶ تا کنون پرثمرترین سال فعالیت‌های حرفه‌ای مهشید جوادی بوده. او در این سال در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی «محمد حجت ذیجودی» در نقش «لیلا» ایفای نقش کرد. سریال دیگری با نام «راه و بیراه» و نیز فیلم سینمایی «چارلی در تهران» را هم در همین سال در کارنامه‌ی خود ثبت کرد اما با سریال پربیننده‌ی «آنام» و نقش بسیار مهم «جوانی‌های مارال» بود که به شهرت رسید. او در مورد نقش خود در سریال آنام گفته است: «خوشبختانه سریال آنام مورد پسند عام قرارگرفت. نقش مارال‌و عاشقانه دوست دارم، من‌و یاد بچگی‌ها و زندگی‌های شهرستانی قدیم می‌اندازه». سریال آنام اما به جز شهرت برای مهشید جوادی کمی هم حاشیه ساخت و سر زبان‌ها افتاده بود که روایت جوانی‌های مارال، زندگی شخصی اوست اما او در گفتگویی این شایعه را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «یه‌جایی گفتن که مارال زندگی شخصی یکی از بازیگرای سریال، یعنی نقش جوانی مارال هست، در صورتی که فقط نویسنده محترم این نقش شخصاً این قصه رو نوشته و هیچکس دخالتی نداشته.»

گفتگو با خانم مهشید جوادی

من زاده ارومیه هستم و تا قبل از سریال آنام کار و تحصیلم در همانجا بود. منتظر بودم تا درسم تمام شود تا به تهران بیایم و بتوانم گسترده تر کار کنم.

در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی شود.

بیوگرافی مهشید جوادی

کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

خوش شانسی با افشار

یکی از خوش شانسی های زندگی ام بازی در سریال جواد افشار بود ایشان خیلی صبور است و به هیچ عنوان بازیگر را تحقیر نمی کند حتی اگر اولین بازی اش باشد

از ایشان خیلی آموختم به همین خاطر از همکاری با این کارگردان لذت بردم

خاطره با آنام

خوشبختانه سریال آنام مورد پسند عام قرار گرفت ، نقش مارال را عاشقانه دوست دارم چون منو یاد بچگی ها و زندگی های شهرستانی قدیم می اندازد.

برای سریال آنام باید سوارکاری بلد بودم که این فن را یاد گرفتم حتی دوشیدن شیر گاو را از به لطف دوستان و مربی که داشتم آموختم و برایم خیلی لذتبخش بود.

علاقه به نقاشی و مطالعه!

بیوگرافی مهشید جوادی

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی در کنار بازیگری، وارد رشته نقاشی رنگ روغن روی مقوا هم شده که استعداد زیادی هم در آن دارد. او در مورد علاقه خود به مطالعه هم اینطور گفته است:

قبلا زیاد اهل مطالعه نبوده ام ولی وقتی وارد حرفه بازیگری شدم ناخودآگاه به مطالعه علاقمند شدم خصوصا از وقتی که تحصیلات دانشگاهی ام تمام شد

مهشد جوادی می گوید :هدفم سینماست

هدف نهایی ام بازی در سینماست ولی اگر نقش خوبی برای بازی در سریال خوبی مثل آنام به من پیشنهاد شود حتما می پذیریم.

بازی در بچه مهندس

خانم جوادی ماه رمضان ۹۹ با سریال بچه مهندس ۳ در نقش مرضیه با دومین تجربه حرفه ای خود به قاب تلویزیون بازگشت.

ازدواج مهشید جوادی:

این بازیگر جوان و خوش چهره هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

اینستاگرام مهشید جوادی:

خانم جوادی با آیدی mahshidjavadii در اینستاگرام فعالیت می کند و شخصا پیج خودش را مدیریت می کند. او تصاویری از خود و نقاشی هایش و روزمرگی هایش را در صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد. تعدادی از تصاویر او را در ادامه ببینید:

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی در بچه مهندس

بیوگرافی مهشید جوادی

خانم جوادی بازیگر

بیوگرافی مهشید جوادی

فیلم شناسی مهشید جوادی:

مجموعه های تلویزیونی:

  • سریال حورمت سال ۱۳۹۳
  • دریا سال ۱۳۹۵
  • عمودی ها سال ۱۳۹۶
  • آنام سال ۱۳۹۶
  • سریال راه و بیراه سال ۱۳۹۶
  • سریال بچه مهندس ۳ ۱۳۹۸

فیلم های سینمایی:

  • فیلم چارلی در تهران

بیوگرافی مهشید جوادی و همسرش

منبع: فتوکده/ شمانیوز/آراس/روزیاتو/خبرپو/تی نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال