شهید مطهری در مسیر زمینه‌سازی ظهور عرصه‌های بزرگی را فتح کرد


شهید مطهری در مسیر زمینه‌سازی ظهور عرصه‌های بزرگی را فتح کرد

حجت‌الاسلام مصلحی با تاکید براینکه شهید مطهری در مسیر زمینه‌سازی ظهور عرصه‌های بزرگی را فتح کرد، گفت: ولایت‌مداری زمینه‌سازی ظهور است، امروز از خود سوال کنیم که آیا ما ولایت‌مدار امام زمان(عج) هستیم..

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» در مراسم دعای ندبه که به صورت مجازی در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: در مسیر زمینه‌سازی ظهور بین حق و باطل جنگ است که یک عرصه آن در دوران دفاع مقدس، امروز هم در تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی نمود پیدا کرده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه امروز برای ضربه زدن به انسانیت و مسیر ظهور، یهود صهیونیست محوریت دارد، عنوان کرد:‌ یکی از ماموریت‌های انقلاب اسلامی که امام راحل طراحی کردند زمینه‌سازی برای ظهور بود که شاگردانی همچون مطهری در این مسیر حرکت کردند.


حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه شهید مطهری در مسیر زمینه‌سازی ظهور عرصه‌های بزرگی را فتح کرد، گفت: او انسانی بسیار با تقوا بود که در دوران طاغوت در دانشکده الهیات حضور پیدا می‌کنند که زمینه‌سازی ظهور کنند و در این مسیر به قضاوت دیگران درباره ورود خود به یکی از دانشگاه‌های دولتی زمان شاه کاری نداشت.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به فرمایشی از علامه طباطبایی اظهار کرد: شهید مطهری برای تربیت دانشجویان در مسیر زمینه‌سازی ظهور حرکت می‌کردند.


وی با بیان اینکه ماموریت برای زمینه‌سازی ظهور بین‌المللی است همه درباره آن وظیفه دارند، ابراز کرد: امروز اگر استکبار در مقابل نظام جمهوری اسلامی قد علم کرده می‌بیند که انقلاب در مبارزه با استکبار زمینه‌سازی ظهور می‌کند.
حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه مرحوم کافی برای زمینه‌سازی ظهور مهدیه و دعای ندبه را راه‌اندازی کرد، گفت: این حرکت‌ها برای زمینه‌سازی ظهور وظیفه همه ما است.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با تبریک روز کارگر، بیان کرد: امروز تلاش در زمینه جهش تولید بخشی از زمینه‌سازی ظهور است که باید کارگران به آن توجه کنند.


وی با بیان اینکه اگر آموزه‌های دینی را مورد توجه قرار دهیم نباید دنبال دنیاپرستی، مقام پرستی و هوا و هوس پرستی باشیم، عنوان کرد: ولایت‌مداری زمینه‌سازی ظهور است، امروز از خود سوال کنیم که آیا ما ولایت‌مدار امام زمان(عج) هستیم با ولی فقیه چه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به آیه ۵۱ سوره مائده مبنی بر اینکه ای مسلمانان، یهود و نصاری را ولی خود قرار ندهید، اظهار کرد: یهود و نصاری امروز همان اروپا و آمریکا است، قلب برخی مسلمانان بیمار دنبال یهود و نصاری می‌روند، امروز با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب چشم برخی همواره به یهود و نصاری است.


رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس افزود: امروز سپاه و بسیج ما در عرصه‌های امنیتی و سلامت و مقابله با توطئه استکبار چه نقشی را نشان می‌دهند، فتوحات و امدادهای الهی به شما می رسد ماهواره سپاه به آسمان می رود و استکبار به وحشت می‌افتد که چگونه ایران در تحریم موشک و بسیاری قدرت‌های دیگر را به دست آورده است.
وی ادامه داد: امروز در فضای اقتصادی، سلامت و اجتماعی کشور باید برای ظهور زمینه‌سازی کنیم، مقاومت بین‌المللی در زمینه‌سازی ظهور اقدامات بسیار خوبی انجام داده که استکبار صهیونیست در مقابل آن کم می‌آورد.


حجت‌الاسلام مصلحی درباره انگیزه استکبار از ایجاد هالیوود بیان کرد: چهل یهودی صهیونیست با پژوهش های فراوان هالیوود را به وجود آوردند که اهداف اسلام را درباره زمینه‌سازی ظهور نابود کنند اما شاهدیم که اندیشمندان دنیای استبکار به اسلام روی می‌آورند زیرا مقاومت به همه دنیا صادر می‌شود. حاج قاسم از زمینه‌سازان ظهور بودند که فضای مقاومت بین‌المللی را به وجود آورده بودند و دل‌ بسیاری از مردم دنیا را به دنبال خود کشاندند.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه ولایتمداری در قالب مقاومت و تمدن‌سازی اسلامی در راستای زمینه سازی ظهور است که باید برای آن همه تلاش کنند، بیانیه گام دوم انقلاب حرکت قرآنی است که عرصه‌های مختلف مقابله با استکبار در طول ۴۰ سال انقلاب را تبین می‌کند. ما باید به تاریخ توجه کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه