راه اندازی تور مجازی برای بازدید از مسجد «شیخ زاید» ابوظبی


راه اندازی تور مجازی برای بازدید از مسجد «شیخ زاید» ابوظبی

مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی تورهای فرهنگی مجازی را برای بازدید از این مسجد راه اندازی کرده است.

به گزارش راه اندازی تور مجازی برای بازدید از مسجد «شیخ زاید» ابوظبی خبرگزاری شبستان به نقل از «گالف نیوز»، مسجد جامع شیخ زاید در ابوظبی تورهای فرهنگی کنترل از راه دور (مجازی) را در این مسجد راه اندازی کرده است.

این اقدام در راستای اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی به کار گرفته شده در امارات برای حفاظت از جامعه در سایه شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

مسجد شیخ زاید که یک مقصد گردشگری فرهنگی بسیار مشهور در جهان به شمار می آید سالیانه پذیرای بیش از 6 میلیون نمازگزار و بازدیدکننده از فرهنگ های مختلف از سراسر جهان است.

از همه موسسه های خصوصی و دولتی در امارات خواسته شده است تا درخواست خود برای استفاده از تور فرهنگی در مسجد شیخ زاید را با ثبت نام از طریق وب سایت این مرکز ارائه دهند.

این مرکز همچنین پخش زنده تورهای فرهنگی برگزار شده در مسجد را برای همه بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان اینستاگرامی در سراسر جهان اختصاص داده است.

پخش زنده تورهای فرهنگی به زبان های عربی و انگلیس خواهد بود و همه علاقه مندان به بازدید از مسجد شیخ زاید در سراسر جهان می توانند از این امکان استفاده کنند.

هر کسی که در امارات زندگی می کند می داند که مسجد «شیخ زاید» ابوظبی تا چه اندازه منحصر به فرد است اما تنها اماراتی ها نیستند که مسحور شکوه و جلال این مسجد می شوند بلکه بسیاری از گردشگران خارجی هم جذب این زیبایی ها شده اند.

گردشگران بین المللی کماکان مسجد شیخ زاید را یکی از شگفت انگیزترین و دیدنی ترین بناهای جهان می دانند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی