بازی و سرگرمی؛ انتشار فصل پنجم بازی ایپکس لجندز؛ از انفجار اسکول تاون در کینگز کنیون تا لجندی به نام لوبا!


بازی و سرگرمی؛ انتشار فصل پنجم بازی ایپکس لجندز؛ از انفجار اسکول تاون در کینگز کنیون تا لجندی به نام لوبا!

سرانجام فصل پنجم ایپکس در دسترس پلیرها قرار گرفت.

طرفداری- فصل جدید بازی ایپکس لجندز معرفی شد، فصلی که سرتاسر از هیجان برای پلیرهاست.

به گزارش طرفداری، با اعلام رسمی ریسپاون و طبق گزارشات قبلی، روز گذشته فصل پنجم بازی ایپکس لجندز به عرضه عمومی رسید. مهمترین تغییر ایجاد شده در فصل جدید بازی ایپکس، اضافه شدن لجند جدیدی به نام لوبا است. لوبا آندرید همان دختر بچه ای است که پدر و مادر او توسط روننت در سیزن چهارم کشته شدند، اکنون لوبا بزرگ شده و خود قابلیت های زیادی برای ارائه دارد و در پی انتقام گیری از روننت است.

بازی و سرگرمی؛ انتشار فصل پنجم بازی ایپکس لجندز؛ از انفجار اسکول تاون در کینگز کنیون تا لجندی به نام لوبا!

نکته دیگری که در سیزن پنجم ایپکس قابل ذکر است، تغییرات زیادی در نقشه و مپ بازی است. در این فصل، مپ کینگز کنیون که در زمان انتشار به عنوان نقشه اصلی بازی معرفی شد، در این فصل جایگزین نقشه ورلدز اج شد. البته که این نقشه تغییرات بسیار زیادی کرده است. مهمترین تغییر آن، وقوع انفجار در بخش اسکول تاون (بخشی که هواداران بسیار زیادی در بازی داشت) است. بدین ترتیب که با انفجار اسکول تاون، آب ها به آن قسمت سرازیر شده و دیگر اسکول تاون به صورت گذشته در دسترس نیست. همچنین بخش های دیگری از نقشه نیز دچار تغییرات عظیمی شده است.

ابلیتی ها و حرکات ویژه ای در این سیزن وجود دارد که می توان به پر شدن آلتیمیت در بخشی از بازی اشاره کرد. به صورت خلاصه می توان گفت لجندهایی چون پسفایندر و گیبرلیتور در این فصل ضعیف شده اند و در مقابل، میراژ قدرت هایی ماورایی به دست آورده است. علاوه بر تمام این موضوعات، حضور لوبا و قدرت تله پورت او صحنه های زیبا و مهیجی را در ایپکس لجندز برای کاربران و پلیرها ایجاد کرده است.

تغییرات بازی بسیار زیاد است. به صورتی که شارژ اسکول پیرسر به پیستول وینگ من برگشته است. همچنین نکته ای که به بازی هیجان زیادی بخشیده، اضافه شدن شدن اسلحه مستیف به بازی است. مستیف پیش از این در پکیج ها به صورت گلد در طول بازی در اختیار پلیرها قرار می گرفت اما اکنون با کاهش قدرت، به صورت منظم در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. نکته منفی شاید حذف شات گان پیسکیپر از چرخه عادی بازی است. طبق شواهد موجود، ریسپاون جای مستیف و پیسکیپر را تغییر داده است.

بازی و سرگرمی؛ انتشار فصل پنجم بازی ایپکس لجندز؛ از انفجار اسکول تاون در کینگز کنیون تا لجندی به نام لوبا!

در بخش بتل پس این بازی که کاربر می تواند با پرداخت 950 ایکپس کوین آن را خریداری کند، 2 اسکین لجندری برای لجندهای بنگلور و میراژ ارائه شده است. علاوه بر این در لول 100 بتل پس، دو تا از زیباترین اسکین های اسلحه وینگ من به بازیکن هدیه داده می شود. در طی مراحل بازی نیز، آیتم های فوق العاده جذابی قابل مشاهده است.

طبق اعلام ریسپاون، حجم آپدیت برای کنسول PS4، بیست گیگ، برای رایانه های شخصی 8 گیگ و برای کنسول ایکس باکس، 36 گیگ است. فصل جدید ایپکس در ایام کرونا باعث شد تا هواداران این بازی مثل گذشته دنبال حوادث و اتفاقات بازی باشند و گویا ایپکس پس از مدتی، جانی تازه گرفت. ایپکس لجندز سبکی از بازی های آنلاین به روش بتل رویال است که از سال گذشته تاکنون، هواداران زیادی را در سرتاسر دنیا به دست آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان